صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






افتتاح پایگاه قهرمانی‌ ـ‌ ورزشی گیلان در دهه فجر

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح پایگاه قهرمانی‌ـ‌ورزشی این استان در دهه فجر سال جاری خبر داد. مسعود رهنما در جمع اعضای شورای ورزش همگانی استان با اشاره به اهمیت ورزش اظهار کرد: پویایی مردم جامعه می‌تواند در توانمندی اجتماع و روحیه شادابی و نشاط عمومی کشور تاثیرگذار باشد و سلامت را به ارمغان […]

کد خبر : 24232 | 1:32 ب.ظ | ۱۶ دی , ۱۳۹۵

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح پایگاه قهرمانی‌ـ‌ورزشی این استان در دهه فجر سال جاری خبر داد.

مسعود رهنما در جمع اعضای شورای ورزش همگانی استان با اشاره به اهمیت ورزش اظهار کرد: پویایی مردم جامعه می‌تواند در توانمندی اجتماع و روحیه شادابی و نشاط عمومی کشور تاثیرگذار باشد و سلامت را به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه در جامعه ای که پیشرفت تکنولوژی کم‌تحرکی را برای عموم مردم به ارمغان آورده، ورزش همگانی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: پویایی و توانمندی بدنی نخستین ثمره توجه به ورزش های همگانی است.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان توجه به ورزش و فعالیت های بدنی را راهکار هوشمندانه برای پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی و ناتوانی جسمی و کاهش هزینه‌های درمان دانست و گفت: گیلان در امر ورزش دارای صاحب نام و عنوان در کشور است.

وی گیلان را تنها استانی دانست که در چهار رشته ورزشی دارای ۶ کرسی بین المللی است و تصریح کرد: نمایندگان گیلان در رشته های کشتی، کاراته، قایقرانی و هیأت پزشکی‌ـ‌ورزشی توانسته اند این افتخار را برای استان رقم بزنند.

رهنما با اشاره به اینکه دستگاه هایی که امکانات ورزشی در اختیار دارند باید آنها را در اختیار دیگران قرار دهند، یادآور شد: دستگاه های اجرایی یک‌درصد از بودجه خود را برای فعالیت بدنی کارکنانشان هزینه کنند.

وی بیش از ۵۷ درصد مرگ و میر ناشی از سکته قلبی و مغزی را در ایران عنوان کرد و متذکر شد:  کمبود فعالیت‌های بدنی موجب بروز چنین بیماری‌هایی در فرد می‌شود بنابراین توجه به ورزش باید در اولویت روزانه افراد قرار گیرد.

 مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح پایگاه قهرمانی ـ‌ ورزشی این استان در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: دستگاه های آمادگی جسمانی و پزشکی ورزشی در این پایگاه تدارک دیده شده‌اند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد