صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رونمایی از یادمان شهدای انقلاب به زبان های بین المللی در رشت

مدیرکل بنیاد شهید گیلان از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام خزر با عنوان «نکوداشت شهدای دوران پیروزی انقلاب» در رشت خبر داد و گفت: ورزشکاران به زبان های مختلف به شهدای والامقام ایران اسلامی ادای احترام خواهند کرد. عبدالله پاکاری، در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه باید بتوانیم در ترویج و نشر فرهنگ […]

کد خبر : 24233 | 1:32 ب.ظ | ۱۶ دی , ۱۳۹۵

مدیرکل بنیاد شهید گیلان از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام خزر با عنوان «نکوداشت شهدای دوران پیروزی انقلاب» در رشت خبر داد و گفت: ورزشکاران به زبان های مختلف به شهدای والامقام ایران اسلامی ادای احترام خواهند کرد.

عبدالله پاکاری، در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه باید بتوانیم در ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در تمامی ابعاد گام برداریم، گفت: معرفی شهدا به عنوان قهرمانان افتخارآفرین ملی می تواند در بخش ها و رویدادهای مختلف با نگاهی هنرمندانه و تاثیرگذار در راستای اهداف این فرهنگ مطرح گردد.

وی افزود: در این راستا بخش های فرهنگی بنیاد شهید باید با استفاده از ابزار هنر و همچنین نگاه مدرن و منطبق با نیاز جامعه در مناسبت های مختلف در جهت فعالیت های ترویجی با موضوع شهدا برنامه های لازم را داشته باشد.

پاکاری با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام خزر به میزبانی گیلان، عنوان کرد: با هماهنگی با مسئولان برگزاری این مسابقات و به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی این رقابت ها با عنوان «نکوداشت شهدای دوران پیروزی انقلاب» برگزار می شود و در برنامه های ویژ ه ای با حضور مسئولان ارشد کشوری از خانواده های شهدای والامقام انقلاب استان گیلان تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ادامه داد: در افتتاحیه این مسابقات که با حضور نفراتی از ۱۷ کشور مختلف برگزار می شود، توسط بنیاد شهید استان از یادمان شهدا رونمایی خواهد شد و ورزشکاران به زبان های مختلف به شهدای والامقام ایران اسلامی ادای احترام خواهند کرد.

مسئول کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان خاطرنشان کرد: پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام خزر با عنوان «نکوداشت شهدای دوران پیروزی انقلاب» از یکم لغایت هشتم بهمن‌ ماه امسال در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) شهر رشت برگزار خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد