صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







استاندار گیلان: امام(ره) ایستادگی در مقابل زورگویان را به ملت ایران آموخت +تصاویر

استاندار گیلان بر تبیین قاطعیت و شهامت امام (ره) در مقابل استعمار و استکبار برای نسل امروز تأکید کرد و گفت: امام (ره) ایستادگی در مقابل زورگویان را به ملت ایران آموخته است. محمدعلی نجفی در دیدار با اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تبریک میلاد امام حسن عسکری […]

کد خبر : 24261 | 3:12 ب.ظ | ۱۸ دی , ۱۳۹۵

استاندار گیلان بر تبیین قاطعیت و شهامت امام (ره) در مقابل استعمار و استکبار برای نسل امروز تأکید کرد و گفت: امام (ره) ایستادگی در مقابل زورگویان را به ملت ایران آموخته است.

محمدعلی نجفی در دیدار با اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: یوم‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی را در پیش داریم و این جشن‌ها در راستای نور ماندگار امام عصر (عج) است.

وی به قدرت رسانه در دنیای امروز اشاره کرد و افزود: آنها که از ابزار رسانه توانستند بهتر بهره‌مند شوند، عملکرد و اندیشه خود را به ملت‌ها ارائه کردند و رهبری و هدایت جامعه را به عهده گرفتند.

نجفی با بیان اینکه ابزار رسانه به عنوان قوی‌ترین سلاح‌ها امروز بین رهبران جهان مطرح است، تصریح کرد: تمام قدرت‌ها توسط رسانه رصد می‌شوند.

استاندار گیلان، تحقق انقلاب اسلامی را در راستای عقلانیت، انسانیت و ارزش‌های الهی خواند و بیان کرد: رسانه به عنوان یکی از ابزارهای نرم می‌تواند موضوع مذکور را دقیق‌تر و زیباتر منتقل کند.

وی در ادامه به رتبه نخست گیلان در بهبود فضای کسب و کار در کشور اشاره کرد و گفت: امر مذکور مرهون آرامش و امنیت ایجاد شده در استان است.

نجفی با اشاره به تاثیرگذاری رسانه‌ها در ایجاد آرامش نسبی در جامعه، خاطرنشان کرد: دهه فجر یکی از فرصت‌ها به منظور نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

استاندار گیلان بر استفاده از ابزار رسانه در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد و یادآور شد: بازخوانی خاطرات انقلاب برای مردم بسیار زیبا است.

وی با بیان اینکه قاطعیت و شهامت امام (ره) در مقابل استعمار و استکبار باید برای نسل امروز بیان شود، اظهار کرد: امام (ره) ایستادگی در مقابل زورگویان را به ملت ایران آموخته است.

نجفی به تبیین مسیر مقاومت و ایستادگی در کنار تعامل و گفتمان توسط امام (ره) اشاره کرد و افزود: امروز متأثر از اندیشه‌های ناب امام (ره) با اقتدار گفتمان در هر جا نیاز باشد در مقابل زورگویان ایستادگی می‌کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به فرصت ایجاد شده در راهبرد جدید گفتمان برای ملت ایران، بیان کرد: امروز ایران اسلامی خط‌دهنده برای تمام کشورهای منطقه است و بدون حضور ایران جلسه‌ها برگزار نمی‌شود.

وی به تفاوت اندیشه در رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: در گیلان به‌دنبال تعریف نیستیم بلکه رسانه‌ها باید با ذره‌بین نظارت خود را داشته باشند اما نقد اثرگذار مهم است ضمن اینکه تخریب دیگران زیبا نیست.

نجفی همچنین با بیان اینکه حقوق پارکبان‌ها و رفتگران در شهر رشت پرداخت نشده است، خاطرنشان کرد: به مشکلات شهرداری آگاه هستیم اما پرداخت حقوق کارگران باید در اولویت برنامه‌های مسؤولان باشد.

به گزارش فارس، استاندار گیلان در پایان بر ایجاد شور و نشاط در ایام فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد و یادآور شد: نمی‌توانیم جوانان را از تمام امور محروم کنیم ضمن اینکه نشاط و امید شعار دولت و نظام است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد