صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته فرهنگی و هنری آستارا/ برگزاری برنامه های دهه فجر با رویکرد فرهنگی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: جشن ها و برنامه های محوری ۳۸ امین سالگرد بزرگداشت انقلاب اسلامی در شهرستان باید رنگ و بوی فرهنگی به خود بگیرد. ابوطالب جوان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا امروز  (۲۰ دی) در جلسه کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر که در محل اداره فرهنگ […]

کد خبر : 24303 | 2:04 ب.ظ | ۲۲ دی , ۱۳۹۵

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: جشن ها و برنامه های محوری ۳۸ امین سالگرد بزرگداشت انقلاب اسلامی در شهرستان باید رنگ و بوی فرهنگی به خود بگیرد.

ابوطالب جوان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا امروز  (۲۰ دی) در جلسه کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: حضرت امام خمینی  (ره) از  دهه ۵۰ مبارزات خود را آغاز کردند تا نظام استکبار شاهنشاهی از کشور ما برچیده شود که انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به پیروزی رسید و نظام سلطه سرنگون شد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر اساس باورها، اعتقادات و ارزش های مردم شکل گرفت، افزود : یکی از شاخصه های مهم  انقلاب اسلامی فرهنگی بودن آن است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا بر شناساندن و تبیین اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی به نسل سوم انقلاب تاکید و تصریح کرد : از مسئولان نظام گرفته تا مردم وظیفه دارند در این راستا تلاش کنند.
وی فرهنگ را یک موضوع پویا و فعال دانست و خاطر نشان کرد: هر چقدر در این این حوزه تلاش کنیم باز جای کار وجود دارد و باید تلاش هایمان دو چندان باشد تا شاهد موفقیت های خوبی در این حوزه باشیم.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه وظیفه تبیین فرهنگ در جامعه بر دوش متولیان فرهنگی است، اظهارکرد : جشن ها و برنامه های محوری ۳۸ امین سالگرد بزرگداشت انقلاب اسلامی در شهرستان باید رنگ و بوی فرهنگی به خود بگیرد.
جوان در پایان با بیان اینکه اسلام آمریکایی مراکز علمی و فرهنگی کشور های اسلامی را هدف اهداف پلید و شوم خود قرار داده است، گفت: عدم رغبت جوانان به ازدواج و فرزند آوری و اعتیاد از معضلات جامعه است که باید برای مقابله با این معضلات کارهای فرهنگی را با قدرت هرچه تمام تر انجام دهیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد