صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد دهه فجر صومعه سرا/ تبیین آرمان های انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حق زیادی به گردن ما دارد و ما باید از شعارهای تکراری پرهیز کنیم، گفت: سازمان‌های تبلیغی روند پیروزی انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنند. حسین اسمعیل‌پور، فرماندار صومعه‌سرا ظهر امروز(۲۰دی) در جلسه ستاد دهه فجر در سالن فرمانداری صومعه‌سرا، با تسلیت ارتحال آیت‌الله رفسنجانی، […]

کد خبر : 24306 | 2:08 ب.ظ | ۲۲ دی , ۱۳۹۵

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حق زیادی به گردن ما دارد و ما باید از شعارهای تکراری پرهیز کنیم، گفت: سازمان‌های تبلیغی روند پیروزی انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنند.

حسین اسمعیل‌پور، فرماندار صومعه‌سرا ظهر امروز(۲۰دی) در جلسه ستاد دهه فجر در سالن فرمانداری صومعه‌سرا، با تسلیت ارتحال آیت‌الله رفسنجانی، اظهار داشت: آن مرحوم، بزرگمرد اندیشه و عمل بود و قبل از حرف زدن عمل می‌کرد.

وی با بیان اینکه چهار دهه از انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: باید شعارهای ما در دهه فجر با عمق آگاهی بیشتری باشد و از سخنان مقام معظم رهبری در راستای توسعه، اقتصاد مقاومتی و … بیشتر استفاده شود.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حق زیادی به گردن ما دارد و ما باید از شعارهای تکراری پرهیز کنیم، گفت: سازمان‌های تبلیغی روند پیروزی انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنند.

اسمعیل‌پور با بیان اینکه همه به خصوص مسئولان باید نسبت به گذشته هوشیارتر باشند، تصریح کرد: اصل وحدت یک اصل بنیادین است که اجازه سوء استفاده به دشمنان را نمی‌دهیم.

مراسم یادبود ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در صومعه‌سرا برگزار می‌شود
وی با بیان اینکه باید از داشته‌های این انقلاب برای بقای خود استفاده و محافظت کنیم، خاطرنشان کرد: مراسم یادبود ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

در ادامه حجت‌الاسلام حمیدرضا جلالی، امام جمعه گوراب زرمیخ اهمیت برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه فجر در امسال را نسبت به سنوات گذشته با اهمیت‌تر دانست و اظهار داشت: با توجه به هجمه‌های سنگین دشمنان علیه انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، دین و مردم ایران ضرورت دارد برنامه‌های دهه فجر را با شکوهتر برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه ایام پیروزی انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان و نوجوان جامعه که آن ایام را درک نکرده‌اند با توجه به هجمه‌های فضای مجازی، تبیین شود، افزود: شهدای بسیاری شکنجه‌های ساواک را تحمل کردند تا این انقلاب به ثمر برسد و ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

امام جمعه گوراب زرمیخ تصریح کرد: دشمن در حال برنامه‌ریزی برنامه‌های ضدفرهنگی در فضاهای مجازی و جامعه ما است و ما باید با تبیین انقلاب اسلامی فرزندانمان را از  درگیر بودن در فضاهای مجازی دور و اگاه کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد