صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رونمایی از ۱۱ کتاب دفاع مقدس همزمان با دهه فجر

مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان از چاپ و رونمایی از ۱۱ عنوان کتاب دفاع مقدس همزمان با گرامیداشت دهه فجر خبر داد. رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در گفتگو با شبستان با اشاره به فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی […]

کد خبر : 24328 | 12:52 ب.ظ | ۲۵ دی , ۱۳۹۵

مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان از چاپ و رونمایی از ۱۱ عنوان کتاب دفاع مقدس همزمان با گرامیداشت دهه فجر خبر داد.

رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در گفتگو با شبستان با اشاره به فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: جشن های پیروزی انقلاب باید با مشارکت مردمی و همراه با بصیرت افزایی باشد.

وی به برنامه های گرامیداشت دهه فجر پرداخت و افزود: چاپ و رونمایی از ۱۱ عنوان کتاب دفاع مقدس همزمان با این ایام از مهمترین برنامه های بنیاد است.

جلایی از برگزاری آئین اختتامیه جشنواره ادبی دفاع مقدس خبر داد و گفت: این آئین همزمان با ۱۹ بهمن به همراه تجلیل از برگزیدگان برگزار می شود.

وی با اشاره به انجمن خاطره گویی زنان دفاع مقدس و ایثارگر استان تصریح کرد: این نشست از جلسات مداوم و مهم است که همه ساله در دهه فجر با محوریت بازگویی خاطرات مبارزان انقلاب برگزار می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد