صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رونمایی از تولیدات سینمایی هنرمندان شهرستان آستارا در دهه فجر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از رونمایی تولیدات سینمایی هنرمندان و تألیفات نویسندگان بومی این شهرستان در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد. ابوطالب جوان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه مردم موحد و خداپرست ایران همواره به دنبال استقرار حکومت الهی بوده‌اند، اظهار کرد: مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی […]

کد خبر : 24385 | 12:27 ب.ظ | ۲۸ دی , ۱۳۹۵

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از رونمایی تولیدات سینمایی هنرمندان و تألیفات نویسندگان بومی این شهرستان در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

ابوطالب جوان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه مردم موحد و خداپرست ایران همواره به دنبال استقرار حکومت الهی بوده‌اند، اظهار کرد: مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی با رهبری مدبرانه امام راحل با فروریختن کاخ استبداد و دیکتاتوری جهان را در حیرت فرو بردند.

وی گفت: در راه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده و باید حافظ و پاسدار خون شهدا و آرمان‌های امام راحل باشیم و کوتاهی نکنیم در غیر این صورت شرمنده شهدای اسلام می‌شویم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا به تشکیل نشست‌های مستمر کمیته فرهنگی و هنری ستاد ایام‌الله دهه فجر این شهرستان اشاره کرد و گفت: در کمیته فرهنگی و هنری ستاد ایام‌الله دهه فجر با هم‌فکری اعضا طبق سنوات گذشته برنامه‌های متنوع و خوبی تدوین شده است.

جوان با بیان اینکه از تولیدات سینمایی هنرمندان و تألیفات نویسندگان بومی شهرستان در طول ایام‌الله دهه فجر رونمایی می‌شود، اضافه کرد: پوشش ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به‌عهده اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال خبرگزاری‌های این شهرستان است.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای آستارا را از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر دانست و گفت: با تلاش هنرمندان گروه‌های نمایش و موسیقی، نمایش طنز و اجرای موسیقی تلفیقی فارسی و آذری با آهنگ‌های ضداستکباری در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برگزاری شب شعر، محفل انس با قرآن و نمایشگاه عکس وقایع انقلاب را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیته فرهنگی و هنری در ایام‌الله دهه فجر دانست و گفت: در نمایشگاه عکس مذکور تصاویری از وقایع و رخدادهای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد