صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دومین نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بندر انزلی

دومین جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه‌فجر در محل سالن اجتماعات  فرمانداری بندرانزلی برگزار شد. معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری بندرانزلی با بیان ضرورت شناساندن ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن به جوانان و اهمیت ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مردم در ایام الله دهه مبارک فجر خواستار شد. در ابتدای این […]

کد خبر : 24386 | 1:36 ب.ظ | ۲۸ دی , ۱۳۹۵

دومین جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه‌فجر در محل سالن اجتماعات  فرمانداری بندرانزلی برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری بندرانزلی با بیان ضرورت شناساندن ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن به جوانان و اهمیت ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مردم در ایام الله دهه مبارک فجر خواستار شد.

در ابتدای این جلسه خوارزمی معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری بندرانزلی با بیان ضرورت شناساندن ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن به جوانان و نیز اهمیت ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مردم در ایام الله دهه مبارک فجر، هماهنگی دستگاه‌ها و ادارات و همچنین تنوع و نوآوری در اجرای آیین‌های گرامیداشت این ایام را خواستار شد.

در پایان این جلسه روسای کمیته‌های ستاد و ادارات به ارائه برنامه‌های خود پرداختند و مقرر شد جلسه‌ دیگری در جهت هماهنگی بیشتر و انسجام دستگاه‌ها در برگزاری مراسم ها برگزار شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد