صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد دهه فجر رشت/ بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای ارائه دستاوردها

معاون سیاسی فرمانداری رشت در نشست ستاد دهه فجر شهرستان با اشاره به فرارسیدن سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: انقلاب اسلامی توانست در عرصه های مختلف ملی،منطقه ای و فرامنطقه ای بسیار اثر گذار باشد، انقلاب ما نشات گرفته از مبانی دینی است. علی وارسته ادامه داد: برای اینکه جامعه ما رشد کند نباید یک سویه و یک […]

کد خبر : 24400 | 11:51 ق.ظ | ۲۹ دی , ۱۳۹۵

معاون سیاسی فرمانداری رشت در نشست ستاد دهه فجر شهرستان با اشاره به فرارسیدن سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: انقلاب اسلامی توانست در عرصه های مختلف ملی،منطقه ای و فرامنطقه ای بسیار اثر گذار باشد، انقلاب ما نشات گرفته از مبانی دینی است.

علی وارسته ادامه داد: برای اینکه جامعه ما رشد کند نباید یک سویه و یک وجهی به امور نگاه کنیم و از ظرفیت فضای مجازی برای ارائه دستاوردهای انقلاب به مردم بهره گیریم.

وی تاکید کرد: به طور جد به این مسئله توجه کنیم و دستاوردهای نظام را به سمع مردم برسانیم، امید را به جامعه تزریق کنیم زیرا یاس، ناامیدی و ایجاد اختلاف در جامعه مورد پسند نیست.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به برگزاری باشکوه برنامه های ایام دهه فجر، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشنواره های بومی و محلی، آذین بندی ادارات، گل افشانی گلزار شهدا، برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر در سطح بقاع متبرکه از جمله برنامه ریزی های ستاد دهه فجر شهرستان رشت است.

گفتنی است در این جلسه مسئولین ادارات مختلف شهرستان و بخشداران به بیان برنامه های خود پرداختند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد