صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجرای ۱۵ برنامه فرهنگی و آموزشی در شهرستان صومعه سرا

مسئول کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دهه فجر صومعه سرا با اشاره به برنامه های ستادی و درون سازمانی این کمیته از برگزاری بیش از ۱۵ برنامه فرهنگی و آموزشی در سطح مدارس شهرستان خبر داد. مهرداد فیض بخش در نشست با اصحاب رسانه که ظهر دوشنبه در آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا برگزار […]

کد خبر : 24470 | 4:15 ب.ظ | ۴ بهمن , ۱۳۹۵

مسئول کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دهه فجر صومعه سرا با اشاره به برنامه های ستادی و درون سازمانی این کمیته از برگزاری بیش از ۱۵ برنامه فرهنگی و آموزشی در سطح مدارس شهرستان خبر داد.

مهرداد فیض بخش در نشست با اصحاب رسانه که ظهر دوشنبه در آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: برنامه های کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر در دو قالب ستادی و درون سازمانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه به عنوان مسئول امانت دار مردم هستیم، افزود: عملکردهای هر دستگاه و نهاد به فرموده امام راحل باید برای آحاد جامعه بیان شود.

مسئول کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دهه فجر صومعه سرا با اشاره به برگزاری بیش از ۱۵ برنامه فرهنگی و آموزشی در این دهه فجر توسط این کمیته گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب همزمان با ورود امام خمینی (ره) به میهن به صورت نمادین در دو مدرسه امام حسین(ع) صومعه سراو دبیرستان حضرت زینب(س) گوراب زرمیخ، اجرای مسابقه پرواز «بادبادک ها» در ورزشگاه کارگران، گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز دبیرستان شهید عباسپور با محوریت شهدای مدافع حرم و حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه های ستادی این کمیته در سطح شهرستان است.

وی همچنین اجرای سرود «همسرایان» در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن در صومعه سرا و بخش گوراب زرمیخ با حضور ۱۲۰ دانش آموز را برنامه شاخص دیگر این کمیته برشمرد.

فیض بخش در ادامه با اشاره به برنامه های دورن سازمانی آموزش و پرورش در ایام الله دهه فجر، خاطرنشان کرد: نشست های بصیرتی با محوریت انقلاب اسلامی، نقاشی همگانی در آموزشگاه فاطمیه، مسابقات ورزشی، برپایی بازارچه خیریه در مدارس سطح شهر، نقاشی «امیدان» در مقطع ابتدایی نیز از برنامه های دورن سازمانی این نهاد است.

وی با بیان اینکه در این ایام اردوی جهادی یک روزه در مدرسه حجاب و دیدار با خانواده شهدای فرهنگی نیز برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: اکران فیلم های جشنواره عمار در کانون شهید بهشتی، برپایی نمایشگاه با موضوع انقلاب در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان نیز از دیگر برنامه محسوب می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد