صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری جشنواره آدم برفی ویژه دهه فجر در گردنه حیران

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا با تشریح برنامه های ویژه دهه فجر از اجرای برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی ورزشی به همین مناسبت در این شهرستان خبر داد و گفت: در ایام الله دهه فجر جشنواره آدم برفی در گردنه حیران آستارا برگزار می‌شود. وحید خاصی‌پور، رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا […]

کد خبر : 24482 | 2:54 ب.ظ | ۵ بهمن , ۱۳۹۵

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا با تشریح برنامه های ویژه دهه فجر از اجرای برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی ورزشی به همین مناسبت در این شهرستان خبر داد و گفت: در ایام الله دهه فجر جشنواره آدم برفی در گردنه حیران آستارا برگزار می‌شود.

وحید خاصی‌پور، رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با بیان این مطلب به شبستان گفت: برگزاری جشنواره گلیم بافی در روستای عنبران، اجرای مسابقات ملی رباتیک و برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر لوندویل از مهمترین برنامه های فرهنگی ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر در بندر آستارا است.

وی مسابقه دوی صحرانوردی و دوومیدانی، مسابقات کاراته، مسابقات والیبال و مسابقه اسب سواری را از برنامه‌های اداره ورزش و جوانان بندر آستارا در دهه فجر ذکر کرد و افزود: برگزاری مسابقه دوی استقامت (در سطح مدارس ابتدایی دبستان های دربند، کانرود و سیبلی) و مسابقه قایقرانی – کانو از دیگر برنامه‌های اداره ورزش و جوانان بندر آستارا در ایام الله سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.
رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روستای بیجاربین و روستای باغچه سرا و تجلیل از ورزشکاران از جمله مهم ترین برنامههای پیش بینی شده برای ایام الله دهه فجر در بندر آستاراست.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش دوچرخه سواری و مسابقه بوکس از سایر برنامههای پیش بینی شده این اداره برای ایام الله دهه مبارک فجر است، اظهارکرد: برگزاری مسابقه والیبال بین آکادمی شیرتری و باشگاه آرسام و مسابقه والیبال بین منتخب رضوانشهر و باشگاه استقلال و جشنواره انجمن های ورزشی از دیگر برنامه‌های این اداره برای ایام الله دهه فجر است.

خاصی‌پور از برگزاری جشنواره آدم برفی در روز ۲۹ بهمن در گردنه حیران بندر آستارا خبر داد و گفت: این برنامه فرهنگی ورزشی در صورت مساعد بودن شرایط جوی به همت هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی آستارا و با همکاری دهیاری حیران برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد