صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نواختن زنگ انقلاب در مدارس گیلان همزمان با آغاز دهه مبارک فجر

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا گفت: همزمان با ۱۲ فروردین زنگ انقلاب در کلیه مدارس شهرستان و به صورت شاخص در مدرسه امام حسین(علیه السلام) صومعه سرا و مدرسه حضرت زینب(سلام الله علیها) گوراب زرمیخ نواخته می شود. مهرداد فیض بخش، مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا روز گذشته (۴بهمن) در نشست با اصحاب […]

کد خبر : 24483 | 2:54 ب.ظ | ۵ بهمن , ۱۳۹۵

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا گفت: همزمان با ۱۲ فروردین زنگ انقلاب در کلیه مدارس شهرستان و به صورت شاخص در مدرسه امام حسین(علیه السلام) صومعه سرا و مدرسه حضرت زینب(سلام الله علیها) گوراب زرمیخ نواخته می شود.

مهرداد فیض بخش، مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا روز گذشته (۴بهمن) در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: فعالیت های مختلف ادارات نیاز به بازگویی در سطح جامعه دارد تا مردم از عملکرد مسئولان مطلع شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان به عنوان امانت داران مردم موظف به انجام خدمات هستند و خبرنگاران هم به عنوان امانتداران مسئولان، عملکرد آنها را به مردم گزارش می دهند، افزود: همزمان با دهه مبارک فجر برنامه های درون سازمانی و شهرستانی در اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به برنامه های شهرستانی این نهاد در دهه فجر، گفت: نواختن زنگ انقلاب در کلیه مدارس شهرستان و به صورت شاخص در مدرسه امام حسین(علیه السلام) صومعه سرا و مدرسه حضرت زینب(سلام الله علیها) گوراب زرمیخ از جمله این برنامه ها است.

فیض بخش با بیان اینکه با همکاری کانون پرورش فکری و بسیج دانش آموزی مسابقه بزرگ جشن بادبادک ها در ورزشگاه کارگران صومعه سرا برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری مراسم ۴ شهید دانش آموز مدرسه شهید عباس پور با محوریت شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های شهرستانی این نهاد در دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اجرای سرود توسط ۶۰ دانش آموز دختر و پسر این شهرستان در راهپیمایی از دیگر برنامه های شهرستانی آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا اظهار داشت: برگزاری نشست های بصیرتی با محوریت انقلاب در سطح مدارس، برگزاری نقاشی همگانی در آموزشگاه فاطمیه توسط امور تربیتی و بسیج دانش آموزی، شرکت در نماز جمعه با حضور فرهنگیان و تشکل های دانش آموزی و برگزاری مسابقات ورزشی در مدرسه امام حسین(علیه السلام) از جمله برنامه های درون سازمانی است.

فیض بخش با اشاره به برپایی بازارچه خیریه و برگزاری نقاشی امیدان در سطح مدارس شهرستان، افزود: اجرای مسابقات ورزشی فرهنگیان و دانش آموزان در سالن شهید صدیقی و برگزاری اردوهای یک روزه جهادی در مدرسه حجاب از دیگر برنامه های این نهاد است.

وی، دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی، برگزاری جنگ شادی و اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در کانون شهید بهشتی را از برنامه های درون یازمانی دانست و گفت: برپایی نمایشگاه با موضوع انقلاب و برگزاری جشن انقلاب در ۱۵۰ مدرسه صومعه سرا از برنامه های این نهاد در دهه فجر است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد