صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری جشن ازدواج دانشجویی در شهرستان صومعه‌سرا

محمدعلی یوسفی، مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان صومعه سرا امروز، ۴ بهمن در نشست با خبرنگاران که با محوریت دهه فجر در دانشکده فنی میرزا کوچک صومعه‌سرا برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آتش‌نشانان حادثه پلاسکو، اظهار کرد: کمیته دانشجویی یکی از کمیته‌های ۱۷گانه ستاد دهه فجر صومعه‌سرا است. در این ایام برنامه‌هایی […]

کد خبر : 24484 | 3:01 ب.ظ | ۵ بهمن , ۱۳۹۵

محمدعلی یوسفی، مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان صومعه سرا امروز، ۴ بهمن در نشست با خبرنگاران که با محوریت دهه فجر در دانشکده فنی میرزا کوچک صومعه‌سرا برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آتش‌نشانان حادثه پلاسکو، اظهار کرد: کمیته دانشجویی یکی از کمیته‌های ۱۷گانه ستاد دهه فجر صومعه‌سرا است. در این ایام برنامه‌هایی در راستای تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این کمیته دانشجومحور است، افزود: دهه فجر دهه تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام راحل است.

یوسفی بر حضور پرشور دانشگاه‌ها و دانشجویان در برنامه‌های این ایام تاکید و خاطرنشان کرد: باید با حضوری فعالانه دانشجویان برنامه‌ای در شان این ایام در دانشگاه‌ها برگزار شود.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه صومعه‌سرا دارای ۵ واحد دانشگاهی است، گفت: برگزاری جشن ازدواج دانشجویی ۱۸ زوج در دانشگاه آزاد صومعه‌سرا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، شرکت در یوم‌الله ۲۲ بهمن، مسابقات کتابخوانی، تنیس روی میز، دارت و دو و میدانی از جمله برنامه‌های کمیته دانشجویی دهه مبارک فجر این شهرستان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد