صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







پخش سوره مبارکه فجر از ماذنه های مساجد گیلان در ۱۲ بهمن

مسئول کمیته مساجد دهه فجر گیلان از پخش سوره مبارکه فجر از ماذنه های مساجد سراسر استان همزمان با ۱۲ بهمن خبر داد. حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از مساجد شکل گرفت و باید […]

کد خبر : 24521 | 4:10 ب.ظ | ۶ بهمن , ۱۳۹۵

مسئول کمیته مساجد دهه فجر گیلان از پخش سوره مبارکه فجر از ماذنه های مساجد سراسر استان همزمان با ۱۲ بهمن خبر داد.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از مساجد شکل گرفت و باید برنامه های گرامیداشت این ایام نیز با محوریت مساجد برگزار شود.

وی با بیان اینکه ستادهای مردمی گرامیداشت دهه فجر در مساجد تشکیل می شود افزود: متولیان مسجد باید فضا را برای برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر در این مکان مقدس با حفظ شأنیت مسجد فراهم کنند.

حجت الاسلام پورابراهیم بر تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد تاکید کرد و اظهار داشت: باید از این فرصت برای انتقال اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان بهره برد.

وی با اشاره به ویژه برنامه های دهه فجر در مساجد استان گفت: همزمان با ۱۲ بهمن، سوره مبارکه فجر از ماذنه های مساجد سراسر استان پخش می شود.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان افزود: این مراسم ساعت ۹:۳۳ دقیقه صبح روز سه شنبه(۱۲ بهمن) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آگاهی بخشی و بصیرت افزایی از کارکردهای مسجد است اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر سلسله نشست های بصیرتی با هدف تبیین اهداف انقلاب در مساجد استان برگزار می شود.ش






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد