صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجرای ۵۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در روستاهای گیلان +تصاویر نشست

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان با اشاره به اجرای بیش از ۵۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در روستاهای گیلان گفت: اسلام ناب استوار بر ثقلین است و برنامه های کمیته دهه فجر هر سال بر همین منوال اجرا می شود. حجت الاسلام علی اصغر جهانی، مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه […]

کد خبر : 24524 | 4:18 ب.ظ | ۶ بهمن , ۱۳۹۵

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان با اشاره به اجرای بیش از ۵۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در روستاهای گیلان گفت: اسلام ناب استوار بر ثقلین است و برنامه های کمیته دهه فجر هر سال بر همین منوال اجرا می شود.

حجت الاسلام علی اصغر جهانی، مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان صبح امروز(۷بهمن) در همایش کمیته های روستایی عشایری دهه فجر گیلان در شهرداری گوراب زرمیخ اظهار داشت: هر انقلاب، حکومت، نظام و یک پایه فکری دارد و بر اساس اندیشه ها و تئوری هایی استوار است.
وی با بیان اینکه امام راحل این انقلاب را بر اساس اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه وآله) رهبری کردند و مردم هم بر همین منوال اطاعت کردند تا انقلاب پیروز شد، افزود: اسلام ناب استوار بر ثقلین است و برنامه های کمیته دهه فجر هر سال بر همین منوال توسط مسئولان بسته و اجرا می شود.
مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام راحل در ابتدای وصیت نامه خود پایه فکری انقلاب را با ذکر حدیث ثقلین متذکر شدند، گفت: امام خمینی(ره) در واقع با این عمل اعلام کردند که پایه فکریشان ثقلین و اسلام ناب است.
حجت الاسلام جهانی با بیان اینکه مسئولیت برگزاری برنامه های کمیته روستایی و عشایری برای چندمین سال متوالی بر عهده حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادهای کشاورزی سپرده شده است، تصریح کرد: کمیته های روستایی و عشایری تا کنون ۸جلسه برگزار کرده که ۲۰ مصوبه شاخص داشته است.
وی با اشاره به برگزاری برنامه های کمیته های روستایی عشایری شهرستان ها، خاطرنشان کرد: ۱۹۵ برنامه در صومعه سرا، ۸برنامه در تالش، ۱۶برنامه در لنگرود، رودبار ۲۱برنامه، ماسال۱۷برنامه، رضوانشهر ۱۳ برنامه، فومن ۶برنامه، آستارا ۲۳برنامه، رشت ۱۰برنامه، لاهیجان ۱۱برنامه، شفت ۴برنامه، آستانه ۱۰برنامه، سیاهکل ۱۱برنامه، رودسر ۸ برنامه، املش ۷برنامه و انزلی ۸برنامه توسط کمیته های روستایی عشایری برگزار می شود.
مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان برای هر ۱۶شهرستان استان گیلان برنامه هایی به همین مناسبت برگزار می کند.
حجت الاسلام جهانی با بیان اینکه دامپزشکی ۸۳ برنامه و سازمان تعاون روستایی ۷برنامه و اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی ۲۵برنامه برگزار می کند، افزود: کمیته روستایی و عشایری دهه فجر صومعه سرا از نظر اجرای برنامه های دهه فجر در رتبه برتر استان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد