صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجتماع بزرگ مداحان بسیجی گیلان به مناسبت دهه فجر

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان از برگزاری پنجمین اجتماع بزرگ مداحان بسیجی استان خبر داد. سرگرد محمد پوراسماعیلی فومن، مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان در گفت‌وگو با شبستان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت ایام دهه فجر و در راستای فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) […]

کد خبر : 24552 | 9:13 ق.ظ | ۱۰ بهمن , ۱۳۹۵

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان از برگزاری پنجمین اجتماع بزرگ مداحان بسیجی استان خبر داد.

سرگرد محمد پوراسماعیلی فومن، مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان در گفت‌وگو با شبستان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت ایام دهه فجر و در راستای فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) پنجمین اجتماع بزرگ مداحان بسیجی استان گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش روز پنجشنبه(۱۴بهمن) ساعت ۹ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام میرزا محمدی، مسئول موسسه حداث الحسین در حسینیه حضرت ابوالفضل(علیه‌السلام) حسینیه شهدای گمنام واقع در یخسازی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یکی از کارهای اصلی حجت‌الاسلام محمدی بررسی مقاتل و روضه‌های اهل بیت‌(علیه‌السلام) و کارگاه‌های آموزشی در این راستا است، گفت: این همایش به منظور ایجاد و در اختیار قرار دادن محتوای مناسب از روضه‌ها و مقاتل شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) به مداحان اجرا می‌شود.

پوراسماعیلی فومنی با بیان اینکه این همایش با حضور ۴۰۰ نفر از مداحان بسیجی خواهر و برادر از سراسر استان گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد:در همایش مذکور از خانواده شهید مدافع حرم شهید حامد کوچک‌زاده که از میانداران و مدیران هیئات مذهبی رشت بود تجلیل به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه در این همایش از بیانات سردار عبدالله پور، فرماندهی سپاه قدس گیلان بهره‌مند می‌شویم، خاطرنشان کرد: برگزاری اینگونه همایش‌ها فرصت مناسبی را برای مداحان قرار می دهد تا به نحو احسن از این فرصت بهره‌مند شوند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد