صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجرای نمایش طنز و برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در شهرستان رودبار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار از برپایی نمایشگاه عکس انقلاب همزمان با آغاز دهه فجر در این شهرستان خبر داد. خشنود ضیایی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اجرای برنامه‌های نمایشی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و گروه‌های هنری گیلان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی […]

کد خبر : 24588 | 10:42 ق.ظ | ۱۱ بهمن , ۱۳۹۵

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار از برپایی نمایشگاه عکس انقلاب همزمان با آغاز دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

خشنود ضیایی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اجرای برنامه‌های نمایشی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و گروه‌های هنری گیلان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس انقلاب در رودبار دایر می‌شود.

وی به برپایی نمایشگاه تخصصی عکس «فرزین احمدی» در سالن سینما زیتون رودبار اشاره کرد و افزود: ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه جاری نمایش طنز «خواستگاری از نازخاتون» در سالن جمعیت هلال‌احمر رودبار اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار با بیان اینکه برپایی دو نمایشگاه هنرهای تجسمی از تولیدات هنرمندان شهرستان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر امسال است، تصریح کرد: در سالن اجتماعات اداره مذکور نمایشگاه کتاب دایر می‌شود.

ضیایی از راه‌اندازی ایستگاه نقاشی سیار در روز ۲۲ بهمن در رودبار خبر داد و بیان کرد: ایستگاه نقاشی مذکور با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی توسط کودکان پیش‌بینی شده و به ۲۲ اثر برتر با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده قدردانی می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد