صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






وحدت و همدلی رمز موفقیت انقلاب اسلامی است

استاندار گیلان با بیان اینکه جامعه ایران دوقطبی نیست گفت: با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی از امنیت کامل برخوردار است. محمدعلی نجفی، استاندار گیلان، ۱۲ بهمن در مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی گلزار شهدای رشت اظهارکرد: اقتدار امروز شهدا را مدیون شهدا و اندیشه های امام (رحمهعلیه )هستیم. […]

کد خبر : 24628 | 1:17 ب.ظ | ۱۲ بهمن , ۱۳۹۵

استاندار گیلان با بیان اینکه جامعه ایران دوقطبی نیست گفت: با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی از امنیت کامل برخوردار است.

محمدعلی نجفی، استاندار گیلان، ۱۲ بهمن در مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی گلزار شهدای رشت اظهارکرد: اقتدار امروز شهدا را مدیون شهدا و اندیشه های امام (رحمهعلیه )هستیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر یکی از ایام پر افتخار و غرور آمیز ملت ایران است گفت: همه اقشار مردم آمده اند تا بار دیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب و شهدا تجدید میثاق کنیم.

استاندار گیلان اذعان کرد: امروزه با تلاشو کوشش نیروهای نظامی و با تجهیز نیروهای مسلح، کشور در امنیت کامل است و این امنیت را مدیون شهدا و اقتدار نیروهای امنیتی کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه از فرصت ها و ظرفیت های کشور باید به نحو احسن بهره برد افزود: از فرصت آرامش و امنیت در جهت توسعه هر چه بیشتر کشور بهره گرفته شود.

نجفی ادامه داد: در گفتمان های بین المللی و مذاکرات جهانی، ایران اسلامی خوش درخشید و از حقوق ایران دفاع شده و قدرت کشور به جهانیان ثابت شده است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه وحدت و هم دلی رمز موفقیت کشور است گفت: جامعه ایران دو قطبی نبوده و حفظ آرمان های انقلاب و خدمات دولت جزء افتخارات ماست.

وی اذعان کرد: برخی ها سعی بر این دارند که هجمه هایی را بر پیکره نظام وارد کنند و اقتدار را از مردم و دولت سلب کنند، نگذارید چنین اندیشه ای وارد جامعه شود و فرزندان از تلاش و کوشش سلب شوند.

نجفی خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال ۸۸۲ طرح افتتاح خواهد شد که برای بهره برداری این پروژه ها بیش از  ۳ هزار و ۵۰۰میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار اظهار کرد: ۶۸ درصد طرح های افتتاحی دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان سهم بخش خصوصی است.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری همواره در سخنان خود به وحدت و هم دلی و در کنار هم بودن را سفارش کرده اند بدین سبب همه مسئولان و مدیران بدین امر توجه کرده و بیش از پیش در به وحدت و هم دلی در ارائه خدمات و پیشرفت و اقتدار ملت ایران توجه کنند.

گزارش تصویری مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی شهر رشت






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد