صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رژه خودرویی در شهرستان آستارا همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن

ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان مرزی و بندری آستارا، زیر بارش باران رحمت الهی آغاز شد. به گزارش ایسنا، صبح سه شنبه ۱۲ بهمن همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی شهرستان به همراه فرماندهان انتظامی و نظامی برای دیدار با «حجت الاسلام […]

کد خبر : 24661 | 6:07 ق.ظ | ۱۳ بهمن , ۱۳۹۵

ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان مرزی و بندری آستارا، زیر بارش باران رحمت الهی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، صبح سه شنبه ۱۲ بهمن همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی شهرستان به همراه فرماندهان انتظامی و نظامی برای دیدار با «حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ نیا» امام جمعه آستارا در دفتر ایشان حاضر شدند.

پس از این مراسم، همزمان با ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در سال ۱۳۵۷،زنگ انقلاب با حضور مسئولان، دانش آموزان و فرهنگیان در مدرسه دخترانه شهید علی انصاری به صدا درآمد.

همزمان با ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح امروز، بالغ بر یکصد خودرو و موتورسیکلت متشکل از خودروهای نیروهای انتظامی، سپاه، مرزبانی، نیروی دریایی، تاکسیرانی، تاکسی بی سیم و هیأت اتومبیل رانی و موتورسواری وابسته به اداره ورزش و جوانان شهرستان با شرکت در مراسم رژه، مسیرهای سپاه،میدان شهدای گمنام،بلوار اسکله،خیابان مطهری،خیابان فارابی،خیابان معلم،خیابان امام خمینی(ره)تا میدان نماز شهرستان را پیمودند.

دانش آموزان عضو پیشتازان دبیرستان غیر دولتی دوره اول سروش آستارا با گل و شیرینی از رانندگان حاضر در این رژه پذیرایی کردند.

به صدا درآمدن بوق کشتی ها و شناورها از دیگر برنامه های نخستین روز دهه مبارک فجر در آستارا بود که طی مراسمی نمادین در بندر چندمنظوره این شهرستان برگزار شد.

در پایان مسئولان حاضر، به سوی مزار شهدا در ضلع شرقی آرامستان آستارا حرکت کردند و با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و به مقام شامخ صاحبان اصلی انقلاب ادای احترام نمودند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد