صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رژه خودرویی موسسات توریستی و کرایه اتومبیل شهرستان رشت

رژه خودرویی از فرودگاه تا مزار شهدا توسط پایگاه مقاومت شهدای حوزه اصناف سپاه مرکزی رشت با همکاری موسسات توریستی و کرایه اتومبیل شهرستان رشت برگزار شد. این رژه به مناسبت ایام الله دهه فر همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به وطن برگزار شد. در این مراسم تعدادی از رانندگان آژانس مسیر پارکینگ […]

کد خبر : 24705 | 7:30 ق.ظ | ۱۳ بهمن , ۱۳۹۵

رژه خودرویی از فرودگاه تا مزار شهدا توسط پایگاه مقاومت شهدای حوزه اصناف سپاه مرکزی رشت با همکاری موسسات توریستی و کرایه اتومبیل شهرستان رشت برگزار شد.

این رژه به مناسبت ایام الله دهه فر همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به وطن برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از رانندگان آژانس مسیر پارکینگ فرودگاه تا مزار شهدا را با نصب پرچم ایران و پوسترهای دهه فجر با چراغ روشن، رژه رفتند.

این رژه به مدت ۱۵ سال در شهرستان رشت انجام می شود و هدف از این مراسم حفظ ارزشها و آ رمانهای مقدس انقلاب اسلامی و انتقال مفاهیم انقلاب با استفاده از روش های نمادین به نسل های آینده است چرا که نسل جوان با مشاهده چنین  جشن هایی به دنبال پاسخ سوالهایی نظیر چرایی و چگونگی شکل گیری انقلاب می رود.

پیمان ذاتی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای حوزه اصناف سپاه مرکزی رشت درخصوص این رژه اظهارداشت: پایگاه های مقاومت بسیج در محلات و ادارات  بازوان فرهنگی هستند که در بسیاری از امور از جمله محرمیت زدایی، فرهنگ سازی فعالیتهای زیادی را انجام می دهد .

وی تاکید کرد: در سالهای بعد از انقلاب بسیج نشان داد هر جا که نیاز باشد به کمک کشور می آید و امام (ره) را نیز بسیج را با این هدف تاسیس کرد که پشتیبان سپاه باشد.

ذاتی با بیان اینکه در پایگاه مقاومت شهدای اصناف از رانندگان محترم و فرزندان آنها برای هرگونه همکاری با فعالیتهای این مرکز دعوت می شود افزود: فرزندان رانندگان محترم می توانند در کلاسهای این پایگاه ؛ حلقه های صالحین شرکت کنند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد