صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش پیاده روی خانوادگی در روستای «باغچه سرا» شهرستان آستارا

به مناسبت دهه مبارک فجر دو همایش پیاده روی خانوادگی در شهر لوندویل و روستای باغچه سرا شهرستان آستارا برگزار شد. به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در چهارمین روز از ایام الله دهه فجر  ۱۵ بهمن، دو همایش پیاده روی خانوادگی در شهر لوندویل و  روستاهای باغچه سرا شهرستان آستارا […]

کد خبر : 24722 | 8:49 ق.ظ | ۱۶ بهمن , ۱۳۹۵

به مناسبت دهه مبارک فجر دو همایش پیاده روی خانوادگی در شهر لوندویل و روستای باغچه سرا شهرستان آستارا برگزار شد.

به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در چهارمین روز از ایام الله دهه فجر  ۱۵ بهمن، دو همایش پیاده روی خانوادگی در شهر لوندویل و  روستاهای باغچه سرا شهرستان آستارا برگزار شد.

شرکت کنندگان در همایش پیاده روی خانوادگی شهر لوندویل از مقابل مسجد جامع این شهر تا سالن ورزشی روستای سیبلی مسافت سه کیلومتر را پیمودند.

در این همایش پیادده روی خانوادگی که ۴۰۰ نفر از شهروندان آستارا و لوندویل حضور داشتند به قید قرعه به ۲۸ نفر  از شرکت کنندگان جوایز نقدی و غیر نقدی اهداء شد.

همچنین در روستای باغچه سرا بخش مرکزی بندر آستارا همایش پیاده روی خانوادگی در این روستا برگزار شد، شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی خانوادگی از محل دهیاری این روستا پیاده روی را آغاز و پس از طی مسیر روستای باغچه سرا، خشکه دهنه، جلال آباد و بلوار جانبازان تا کوی نهانی و بالعکس پیاده روی را در مقابل دفتر دهیاری و شورای اسلامی باغچه سرا به اتمام رساندند.

در این همایش های پیاده روی خانوادگی که با شرکت چشمگیر اهالی روستای باغچه سرا و  با شعار ˈدر جستجوی سلامت پیاده باید رفتˈ برگزار شد ورزشکاران و ورزش دوستان این روستا با طی مسیرهای تعیین شده برای شرکت در آیین قرعه کشی حاضر شدند و در پایان به قید به ۳۹ نفر به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جوایزی اهداء شد.

همایش های پیاده روی خانوادگی در شهر لوندویل  با همکاری اداره ورزش و جوانان آستارا و بخشداری لوندویل و در روستای باغچه سرا نیز به همت دهیاری و اعضای شوراهای اسلامی و مشارکت اداره ورزش و جوانان برگزار شد.
وحید خاصی‌پور، رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا در همایش پیاده روی خانوادگی روستای باغچه سرا در جمع شرکت کنندگان با تبریک دهه فجر، اظهارکرد: این همایش ها با هدف افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی، تشویق ‌مردم به تحرک و ورزش کردن جامعه برگزار شد.

وی با بیان اینکه عقل سالم در بدن سالم است، اظهارکرد: هر کسی جسم سالم داشته باشد دارای اندیشه و فکری سالم است.

خاصی‌پور با اشاره به اینکه ورزش و پیاده ‌روی نقش مؤثری در سلامت جسم و روح دارد‌ بر گسترش فرهنگ ورزش در جامعه تاکید کرد و گفت: امیدواریم برگزاری مستمر همایش‌های پیاده‌روی به مناسبت‌های مختلف طی سال بتواند فرهنگ پیاده‌روی را در میان خانواده‌ها نهادینه کند./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد