صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری محفل گفتمان انقلاب اسلامی در بخش اسالم شهرستان تالش

محفل گفتمان انقلاب اسلامی به همت کانون فرهنگی و هنری بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در اسالم برگزار شد. محفل گفتمان انقلاب اسلامی شب گذشته (۱۳ بهمن) به همت کانون فرهنگی و هنری بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در مسجد جامع امام صادق (علیه الاسلام) خلیف آباد برگزار شد. حجت الاسلام […]

کد خبر : 24725 | 8:53 ق.ظ | ۱۶ بهمن , ۱۳۹۵

محفل گفتمان انقلاب اسلامی به همت کانون فرهنگی و هنری بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در اسالم برگزار شد.

محفل گفتمان انقلاب اسلامی شب گذشته (۱۳ بهمن) به همت کانون فرهنگی و هنری بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در مسجد جامع امام صادق (علیه الاسلام) خلیف آباد برگزار شد.

حجت الاسلام اصغر جدایی، امام جمعه اسالم در این محفل با بیان اینکه امروز یک عده می‌خواهند جریان انقلابی را مقابل اعتدال قرار دهند، اظهارکرد: این بزرگ ترین ظلم به بچه های انقلابی است چرا که بزرگ ترین و مهم ترین شاخصه انقلابیون اعتدال است.

وی با اشاره به اینکه اعتدال صریح آیه قرآن است، افزود: توصیه اصلی اسلام اعتدال است.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه بعضی ها هم معنای اعتدال و هم معنای انقلابی بودن را خراب کرده اند، تصریح کرد: اعتدال به معنای سکوت و  به معنای مسامحه کاری نیست.

حجت الاسلام جدایی با اشاره به اینکه اعتدال به معنای بی تفاوت بودن، حلال دانستن حرام های مسلم الهی، به معنای تشکیل مجلس گناه به بهانه ایجاد شادی و به معنای شل بودن در احکام اسلام نیست، اظهارکرد: امروز فضایی ایجاد کرده اند که تلقی عمومی از کلمه اعتدال این جور مسائل شده است.

وی با بیان اینکه در عین حال انقلابی بودن به معنای تند و افراطی بودن، به معنای بی سواد بودن، بی‌شناسنامه بودن، به معنای دلواپسی، کاسب تحریم بودن و به معنای بی تدبیر بودن نیست، گفت: انقلابی کسی است که پایبند به اصول و آرمان های انقلاب است.

امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه انقلابی در مقابل خون پاک شهدا خود را مسئول می‌بیند و کسی است که در مقابل کژی ها نمی‌تواند سکوت کند، افزود: انقلابی کسی است که شجاعت دارد و در شناخت دشمن تیز بین است.

حجت الاسلام جدایی با بیان اینکه انقلابی بصیرت دارد و به دشمن خوش بین نیست، تصریح کرد: انقلابی بر امریکا و امریکایی ها تره هم خورد نمی‌کند.

وی ادامه داد: انقلابی عاشق پیشبرد انقلاب است و  کسی است که بیش از همه چیز ارزش ها برایش مهم است.

امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه انقلابی غیرت دارد و  از ترویج ضد ارزش ها به جوش می‌آید، افزود: انقلابی از ترویج برهنگی و بی قیدی غصه می‌خورد و ناراحت می‌شود.

حجت الاسلام جدایی با بیان اینکه انقلابی نسبت به مسائل دینی حساسیت دارد و غیرت دینی دارد، خاطرنشان کرد: انقلابی همیشه ترس بر اندام دشمنان نظام و انقلاب و اسلام می‌اندازد و دشمنان از انقلابی می‌هراسند.

وی با اشاره به اینکه همه تخریب های بچه های انقلابی سفارشات آن سوی مرزها و سفارشات دشمن است، تصریح کرد: ما بعد از ۳۸ سال از گذشت از پیروزی انقلاب هنوز هم حال و هوای اول انقلاب را داریم و اصلا نمی‌خواهیم این حال و هوا عوض شود.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه حال و هوای اول انقلاب حال و هوای شور، عشق، رشد و حال و هوای پاکی و استقلال و آزادی است، افزود: حال و هوای اول انقلاب اگر از بین برود این آغاز پسرفت است.

حجت الاسلام جدایی در پایان گفت: حال و هوای اول انقلاب را  رمز اعتلاء و اقتدار کشور است.

گفتنی است، اجرای سرود توسط گروه سرود نونهالان نورالهدی کانون فرهنگی و هنری بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مسجد جامع امام صادق (علیه الاسلام) خلیف آباد اسالم و تکریم آنان توسط حجت الاسلام جدایی امام جمعه این شهر از بخش های این محفل بود./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد