صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برپای نمایشگاه نگارگری و خوشنویسی در رشت

مسئول انجمن خوشنویسی گیلان از برپایی نمایشگاه خوشنویسی و نگارگری در رشت در راستای جشنواره فرهنگی هنری فجر خبر داد. مهدی سجودی، مسئول انجمن خوشنویسی گیلان با اشاره به برپایی نمایشگاه خوشنویسی گفت: این نمایشگاه یکی از پنج نمایشگاهی است که همزمان با برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فجر در رشت دایر شده است. وی ادامه […]

کد خبر : 24728 | 9:00 ق.ظ | ۱۶ بهمن , ۱۳۹۵

مسئول انجمن خوشنویسی گیلان از برپایی نمایشگاه خوشنویسی و نگارگری در رشت در راستای جشنواره فرهنگی هنری فجر خبر داد.

مهدی سجودی، مسئول انجمن خوشنویسی گیلان با اشاره به برپایی نمایشگاه خوشنویسی گفت: این نمایشگاه یکی از پنج نمایشگاهی است که همزمان با برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فجر در رشت دایر شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۶۰ اثر نگارگری و خوشنویسی با موضوع آزاد در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

سجودی بااشاره به حمایت های اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رشت از هنرمندان خوشنویس یادآور شد: آثار ارائه شده در این نمایشگاه بیشتر با مضمون آیات قرآنی و اشعار شاعران برتر ایرانی است.

وی برگزاری کلاسهای آموزشی و نشست های تخصصی را عامل اعتلای هنر خوشنویسی دانست و تصریح کرد: در حال حاضر آموزش در این انجمن در سطوح مقدماتی، ممتاز، فوق ممتاز و استادی صورت می گیرد.

سجودی با بیان اینکه علاقمندان جهت عضویت در این انجمن باید مدرک ممتاز خوشنویسی داشته باشند اظهار کرد: شناخت ، بررسی ، احیا و بهبود هنر خطاطی شهر رشت از اهداف این انجمن است./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد