صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تجلیل از خانواده های شهدای محله شهرستان آستارا به مناسبت دهه فجر

در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر خانواده های معظم شهدای محله شهرک مهدی بندر مرزی آستارا تجلیل شدند. آیین تجلیل از خانواده های معظم شهدای محله شهرک مهدی، (۱۶ بهمن) در مسجد امام سجاد (علیه الاسلام) محله شهرک مهدی این شهر برگزار شد. در این آیین از خانواده های معظم شهیدان غلامرضا مورخی، […]

کد خبر : 24748 | 2:34 ب.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۵

در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر خانواده های معظم شهدای محله شهرک مهدی بندر مرزی آستارا تجلیل شدند.

آیین تجلیل از خانواده های معظم شهدای محله شهرک مهدی، (۱۶ بهمن) در مسجد امام سجاد (علیه الاسلام) محله شهرک مهدی این شهر برگزار شد.

در این آیین از خانواده های معظم شهیدان غلامرضا مورخی، مهرداد امینیان و رفیع سگالی با اهدای لوح و جوایزی تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از بسیجیان فعال پایگاه های بسیج شهید غلامرضا مورخی برادران و زکیه خواهران از بخش های دیگر این آیین بود.

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این آیین با تبریک دهه فجر، اظهارکرد: خانواده‌های معظم شهدا الگوهای واقعی استقامت و صبر در جامعه هستند و مسئولان نظام و اقشار مختلف جامعه باید صبر و منش این عزیزان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی خانواده های شهدا را چشم و چراغ ملت و مملکت دانست و افزود: مسئولان باید خادم خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران باشند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه امنیت امروز جامعه را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان است، تصریح کرد: این آرامش مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش‌ های اسلامی جانفشانی کردند.

سرهنگ آرمان با اشاره به اینکه به واسطه اقتدار و عزت انقلاب امروز ایران اسلامی در سوریه، یمن، عراق و دیگر کشورهای اسلامی نقش آفرین است، گفت: کفه ترازوی قدرت در منطقه توسط ایران اسلامی تعیین می‌شود و این حاصل خون شهدا و اتحاد و همدلی است./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد