صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری همایش گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در شهرستان تالش

نخستین همایش گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی به همت کانون بقیه الله اعظم ترشابر تالش برگزار شد. سید عیسی مهدوی، فرماندار تالش در اولین همایش گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از مقولات مهم جامعه و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است گفت: تلاش دولت برای استقلال در حوزه اقتصادی، اتکا به […]

کد خبر : 24754 | 2:41 ب.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۵

نخستین همایش گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی به همت کانون بقیه الله اعظم ترشابر تالش برگزار شد.

سید عیسی مهدوی، فرماندار تالش در اولین همایش گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از مقولات مهم جامعه و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است گفت: تلاش دولت برای استقلال در حوزه اقتصادی، اتکا به داشته های داخلی، ترسیم رشد و پیشرفت و شتاب چرخه تولید در راستای تثبیت اقتصاد مقاومتی است.
فرماندار تالش توجه به توانمندی های داخلی را یکی از ارکان حرکت اقتصادی امروز در کشور دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی تاکتیک بهره مندی از توانمندی ها و ظرفیت های داخلی بوده و می تواند زمینه بهره برداری های بزرگ را ایجاد کند.
حجت الاسلام اصغر جدایی، امام جمعه اسالم نیز در این همایش با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از ارکان و نیازهای امروز کشور ما است تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی می تواند نقش سازنده ای در جامعه و نیاز های اساسی آن داشته باشد.
وی ادامه داد: توجه دولت به احیا کارخانه های تولیدی و راه اندازی آن، حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی است.

به گفته امام جمعه اسالم، مدیریت سبک زندگی و سبک تولید دارای نقش بسیار مهمی در راستای موفقیت اقتصاد مقاومتی است.
در ادامه محمود شکری، نماینده مردم تالش نیز در این مراسم با تبریک دهه فجر گفت: فرمایش و تاکید مقام معطم رهبری برای تبیین اقتصاد مقاومتی سیاستی همه جانبه و برای همیشه و مستمر است.
شکری گفت: استخدام های غیرقانونی بزرگترین ضربه را به دولت تدبیر و امید در انتخابات آینده خواهد زد.
نماینده مردم تالش در مجلس گفت: استفاده از زمین های شیب دار که در مجلس مصوب شده، توجه به صنعت پالت سازی در تالش، راه اندازی شهرک پالت زنی و توجه به راه اندازی شهرک شیلاتی از جمله ظرفیت ها و توانمندی هایی است که در شهرستان موجود است و در صورت رفع مشکلات جاری گام مهمی می تواند باشد.

گفتنی است، نخستین همایش گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی به همت کانون بقیه الله اعظم ترشابر تالش در جهت اجرای بند ۲۱ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مربوط به تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی، گفتمان سازی آن به ویژه در محیط های علمی، آموزشی و رسانه ایی و تبدیل آن به گفتمان فراگیر  و رایج ملی برگزار شد./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد