صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری «جشن انقلاب » در شهرستان شفت

مراسم «جشن انقلاب» به همت ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان شفت برگزار شد. روز شنبه با حضور مسئولان و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان شفت جشن انقلاب به همت ستاد دهه فجر این شهرستان در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت برگزار شد. فرماندار شفت در این مراسم […]

کد خبر : 24767 | 3:33 ب.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۵

مراسم «جشن انقلاب» به همت ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان شفت برگزار شد.

روز شنبه با حضور مسئولان و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان شفت جشن انقلاب به همت ستاد دهه فجر این شهرستان در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت برگزار شد.

فرماندار شفت در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر با اشاره به برخی پروژه های افتتاحی در این دهه در سطح شهرستان، اظهار کرد: ۸۱ پروژه عمرانی در طول ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان به بهره برداری رسیده و می رسد.

محمدرضا محسنی افزود: برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها ۱۶ میلیارد و ۴۹۲ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه ها در حوزه برق رسانی، آسفالت راه روستایی، گازرسانی، آب و فاضلاب روستایی و جهاد کشاورزی است، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و دستگاه های اجرایی است.

فرماندار شفت با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران در بسیاری از حوزه شاهد عقب ماندگی بود که با پیروزی انقلاب و همت و تلاش همه مسئولان نظام این عقب ماندگی ها جبران و در حال حاضر ایران در بسیاری از علوم جزء کشورهای مترقی جهان محسوب می شود.

وی به گازرسانی در روستاها طی سه سال گذشته در سطح شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: قبل از این اقدامات تنها ۳۸ روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار بودند که این تعداد اکنون به ۹۳ روستا رسیده است.

 به گفته این مسئول تنها تعداد اندکی از روستاها بدون گاز در سطح شهرستان وجود دارند که در تلاش هستیم تا با گازرسانی به این روستاها در آینده نزدیک شهرستان شفت را به شهرستان سبز از نظر برخورداری از نعمت گاز طبیعی معرفی کنیم.

محسنی با بیان اینکه در هر جامعه ای اختلاف سلیقه و نظر وجود دارد، تأکید کرد: این اختلاف سلیقه ها سبب نمی شود که مسئولان از اهداف و آرمان های نظام اسلامی دور شوند.

وی به بارش برف سنگین روزهای گذشته در استان و شهرستان شفت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تمامی دستگاه های امدادی و خدمات رسان در شهرستان عملکرد مطلوب و خوب از خود به نمایش گذاشتند.

اجرای موسیقی سنتی، برگزاری مسابقه فرهنگی و قرائت اشعار توسط یکی از شاعران برجسته شهرستانی و استانی از دیگر برنامه های این جشن بود./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد