صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه فجر در شهرستان رضوانشهر

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مراسم معنوی محفل انس با قرآن روز پنجشنبه ١۴ بهمن ماه با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان در مسجد جامع رضوانشهر برگزار شد. علیرضا ملکی نژاد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر گفت : در این آیین معنوی  که به مناسبت دهه فجر با حضور گسترده […]

کد خبر : 24773 | 3:40 ب.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۵

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مراسم معنوی محفل انس با قرآن روز پنجشنبه ١۴ بهمن ماه با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان در مسجد جامع رضوانشهر برگزار شد.

علیرضا ملکی نژاد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر گفت : در این آیین معنوی  که به مناسبت دهه فجر با حضور گسترده عاشقان انوار نورانی قرآن کریم برگزار شد ،قاریان مطرح شهرستان سینا پوراحمدی، مقامدین فخری،قاری سید امید احمدی واسرافیل میکائیلی با تلاوت های زیبا و دلنشین خود روح و جان حاضرین را با انوار طلایی آیات کلام الله مجید مانوس کردند و در ادامه امام جمعه شهرستان رضوانشهر حجت الاسلام هادی حبیبی به سخنرانی پرداختند.

ملکی نژاد یادآور شد: برگزاری این گونه آیین ها و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در بین مردم، پیامد هایی از جمله ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و از خود گذشتگی در جامعه و الگوگیری از آموزه های دینی و قرآنی در زندگی را برای نسل جوان به همراه دارد که این مهم موجب استحکام خانواده ها می شود.

وی با بیان اهمیت قرآن و نماز، بر ایجاد فضای مناسب برای رشد و بالندگی مردم افزود: بدون شک حضور نوجوانان در این گونه محافل روشنگری، هدایت و بیداری آن‌ها را نسبت به بسیاری از مسائل به‌دنبال خواهد داشت.

این مسئول فرهنگی در پایان تصریح کرد در این مراسم گروه سرود دانش اموزی پایگاه فرهنگی بیگ زاد محله سرود انقلابی احرا نمودند.

در پایان این مراسم معنوی از قاریان شرکت کننده ، خادمین مسجد جامع و فعالان نمازگزار  تجلیل به عمل آمد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد