صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






عصر شعر انقلاب با حضور شاعران استانی در شهرستان صومعه سرا

به مناسبت ایام الله دهه ی مبارک فجر عصر شعری با موضوع انقلاب به اهتمام انجمن شعروادب شهرستان صومعه سرا عصر روز سه شنبه ١٢ بهمن ٩۵ در انجمن شعر صومعه سرا برگزار گردید. نوراله صفرپور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا ، از برگزاری مراسم عصری با شعر با موضوع انقلاب […]

کد خبر : 24778 | 6:43 ق.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۵

به مناسبت ایام الله دهه ی مبارک فجر عصر شعری با موضوع انقلاب به اهتمام انجمن شعروادب شهرستان صومعه سرا عصر روز سه شنبه ١٢ بهمن ٩۵ در انجمن شعر صومعه سرا برگزار گردید.

نوراله صفرپور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا ، از برگزاری مراسم عصری با شعر با موضوع انقلاب به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمندانه ی انقلاب اسلامی در مبارزه با نظام سلطه شاهی عصر روز سه شنبه ١٢ بهمن ماه ٩۵ با حضور شاعران استانی و شهرستانی در مجتمع فرهنگی هنری فارابی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا خبرداد.

صفرپور با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ٢٢ بهمن ماه که فرمودند: هرگاه و هرجا که از پیروزی ٢٢بهمن ماه یادی و نامی آورده می شود ، چهره ی شهید و نقش خونین شهادت دربرابر چشمها پدیدار  می گردد، اشاره کرد: ما این پیروزی را مدیون قطره قطره خون شهداء جان برکف هستیم که زیباترین ترانه های انقلاب و شهادت را سرودند و در دیوان خاطرات انقلاب برای نسلهای نوجوان و جوان به یادگار گذاشتند.

پس بر ما وظیفه است که پاسدار حرمت خون این آرمیدگان بستر عشق و شهادت باشیم که درخت سترگ و تنومند انقلاب اسلامی را با نام و یاد و خون خود آبیاری نمودند. و باید به نسلهای نوجوان و جوان رشادتهای دلیرمردان ایام الله دهه فجر را نشان دهیم و خود پا به پای مردم این مرزو بوم پرچم سرخ شهادت و اسلام را به دست صاحب اصلیش آقا امام زمان (عج) برسانیم.

این مسئول فرهنگی تصریح نمود: در این محفل شاعران میهمان و میزبان هر کدام تازه سروده های خود را در خصوص پیروزی انقلاب خواندند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد