صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







جشنواره «غذاهای محلی» در مساجد شهر رشت

جشنواره «غذاهای محلی» به همت کانون فرهنگی هنری شهید هدایتی رشت برگزار شد. سلمان قنبرزاده، مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید محمد هدایتی رشت گفت: برنامه های گرامیداشت سی و هشتمین بهار انقلاب با محوریت مسجد امام حسن مجتبی(علیه السلام) و با مشارکت عموم مردم برگزار می شود. وی با بیان اینکه بانوان مسجدی فعالیتی […]

کد خبر : 24827 | 8:10 ب.ظ | ۱۸ بهمن , ۱۳۹۵

جشنواره «غذاهای محلی» به همت کانون فرهنگی هنری شهید هدایتی رشت برگزار شد.

سلمان قنبرزاده، مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید محمد هدایتی رشت گفت: برنامه های گرامیداشت سی و هشتمین بهار انقلاب با محوریت مسجد امام حسن مجتبی(علیه السلام) و با مشارکت عموم مردم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بانوان مسجدی فعالیتی خودجوش در برنامه های این کانون دارند افزود: در این راستا جشنواره«غذاهای محلی» شب گذشته(۱۷ بهمن) با حضور پرشور مردم در مسجد امام حسن مجتبی(علیه السلام) جماران رشت برگزار شد.

قنبرزاده با تصریح اینکه بیش از ۵۰ نفر در این جشنواره شرکت کردند افزود: غذاهای محلی ویژه استان گیلان در این جشنواره طبخ و مورد ارزیابی داوران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد گفت: موسوی روزان، عضو شورای شهر نیز در این جشنواره حضور و یک میلیون ریال به برگزیدگان جشنواره هدیه داد.

قنبرزاده افزود: در این جشنواره از ۱۲نفر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع انقلاب را از دیگر برنامه های کانون در ایام الله دهه فجر عنوان و تصریح کرد: همچنین از برگزیدگان نوجوان و جوان این کانون در جشن انقلاب تجلیل می شود./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد