صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







دشمنان نظام از نفوذ معارف شهدا در دل ملت آزادۀ ایران هراس دارند

حجت الاسلام والمسلمین اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، ۱۹ بهمن در یادواره شهدای روستای گوراب شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه شهدا حاضر و بر کردار ما ناظر هستند، گفت: ملتی که هنر شهادت را فرا گرفت، هرگز تن به ذلت نخواهد سپرد و برای همیشه در پیشگاه خداوند سربلند خواهد ماند. وی […]

کد خبر : 24883 | 2:55 ب.ظ | ۲۰ بهمن , ۱۳۹۵

حجت الاسلام والمسلمین اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، ۱۹ بهمن در یادواره شهدای روستای گوراب شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه شهدا حاضر و بر کردار ما ناظر هستند، گفت: ملتی که هنر شهادت را فرا گرفت، هرگز تن به ذلت نخواهد سپرد و برای همیشه در پیشگاه خداوند سربلند خواهد ماند.

وی با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی با شناخت زمان و اعتقاد راسخ به ولی‌امر زمان خود در میدان نبرد حاضر شدند، افزود: شهدا با نوشیدن شهد وصال، با خداوند بلند‌مرتبه معامله کردند و در حریم خلوت باری تعالی، مهمان سفرۀ ضیافت الهی‌ هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین یادگار شهدا دانست و تصریح کرد: امنیت، آسایش و اقتدار امروز کشور را مدیون و مرهون خون شهدا هستیم و باید به شکرانه ایثار شهدا در پاسداری از این یادگار پرافتخار بکوشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد شهید و پاسداری از خون شهدا، از شهادت کمتر نیست، گفت: کسانی که حرمت شهدا را حفظ نمی‌کنند در زمرۀ انقلابیون قرار ندارند و آنان که پاسدار رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران نیستند مهمانان انقلاب‌اند نه صاحب‌خانه.

وی با بیان این مطلب که دشمنان نظام از نفوذ معارف شهدا در دل ملت آزادۀ ایران هراس دارند، اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌ شهدا بزرگترین سپر در برابر طوفان تبلیغاتی دشمن است. آنچه که دشمنان را از هجمه‌های فرهنگی و تبلیغاتی ناامید کرده، روحیه‌ شهادت‌طلبانه مردم ایران است که نمونه‌های آن را در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و امروز در سوریه و دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) مشاهده می‌کنند و به خود می‌لرزند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) پس از آزادی از زندان در سال ۴۳، گفت: انتقاد معمار کبیر انقلاب اسلامی به رژیم منحوس پهلوی به دلیل مشکلات اقتصادی، بیکاری جوانان و فضای فاسد و بی‌عفتی جامعه به واسطۀ فقر و تهی‌دستی بود. پس از گذشت سی و هشت سال از پیروزی انقلاب اسلامی دولت‌مردان با انگیزۀ بیشتر و تلاش مضاعف در صدد ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری جوانان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه اگر برجام برای کشور نتیجه‌بخش بود باید ثمرۀ آن برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه ملموس می‌شد، افزود: رهبر فرزانۀ انقلاب اسلامی به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودند و بارها مواضع ایران را در مواجهه با آمریکا به روشنی تبیین کرده‌اند. ایشان هرگونه رابطه با آمریکا را مردود می‌دانند و همچنان بر مواضع ضد استکباری ایران تاکید دارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تنها راهکار نجات اقتصاد کشور را اقدام و عمل به  اقتصاد مقاومتی می‌دانند، تصریح کرد: شاه‌بیت کلام رهبری در اکثر دیدارهای ایشان با مسئولان نظام و اقشار مختلف مردم در چهار سال گذشته اقتصاد مقاومتی است. لذا همگان به جای نگاه به بیرون، به دنبال استفاده از توان و ظرفیت‌های داخلی کشور برای حل مسائل اقتصادی باشند و برای حفظ استقلال ایران و عدم وابستگی به غرب بکوشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: حضور همه جانبه مردم ایران در صحنه‌های انقلاب اسلامی موجب خشنودی دوستداران نظام و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی شده و توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آنان را خنثی خواهد نمود.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را عرصۀ نمایش ولایت‌مداری و روحیۀ استکبارستیزی مردم دانست و افزود: ملت مسلمان ایران با اقتداء به ولی امر مسلمین، شاکر و پاسدار نعمت انقلاب اسلامی هستند و برای تداوم انقلاب و سرفرازی ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد