صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دعوت نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار با صدور بیانیه مشترک از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند. آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در اطلاعیه مشترک خود آورده اند: ایام الله دهه فجر توانست با رهبری الهی امام خمینی (ره)  و پشتوانه ی حضور […]

کد خبر : 24957 | 6:27 ق.ظ | ۲۱ بهمن , ۱۳۹۵

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار با صدور بیانیه مشترک از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در اطلاعیه مشترک خود آورده اند: ایام الله دهه فجر توانست با رهبری الهی امام خمینی (ره)  و پشتوانه ی حضور خودجوش و آگاهانه‌ی مردم،  در میان انقلاب‌های بزرگ دنیا همچون نگین زرینی به صورت برجسته بدرخشد.

امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران مردم آزادانه و سرافراز به گونه‌ای در برابر ابرقدرت‌های پوشالی ایستاده‌اند که این ایستادگی به الگویی برای سایر ملت‌های آزادیخواه و آزاداندیش تبدیل شده است.

هربار که دشمنان در هر برهه از تاریخ سعی بر جدایی مردم از انقلاب داشتند این ملت با پیروی از فرامین ولایت، پاسخی محکم و کوبنده داده است.

امسال نیز با حضوری حماسی و وحدت آفرین در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های امام راحل، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌کنند و امیدشان را به آینده بهتر این دیار نشان می‌دهند.

اینجانبان ضمن تبریک سی و هشتمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر این باوریم که مردم سلحشور ایران اسلامی بویژه استان همیشه سرسبز گیلان همانگونه که در سالیان متمادی همراهی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی را  به منصه‌ی ظهور رساندند؛ امسال نیز با حضوری حماسی و وحدت آفرین در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های امام راحل، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌کنند و امیدشان را به آینده بهتر این دیار نشان می‌دهند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد