صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حکم دینی است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر رذایل طاغوت را از جامعه دور کرد گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حکم دینی است. به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام احمد پروایی در یادواره شهدای کمسار شهرستان شفت اظهار کرد: هر روزی که آموزه‌های دین خدا و ارزش‌های دینی تقویت شود، […]

کد خبر : 24970 | 12:27 ق.ظ | ۲۲ بهمن , ۱۳۹۵

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر رذایل طاغوت را از جامعه دور کرد گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حکم دینی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام احمد پروایی در یادواره شهدای کمسار شهرستان شفت اظهار کرد: هر روزی که آموزه‌های دین خدا و ارزش‌های دینی تقویت شود، آن روز از ایام‌الله است.

وی با بیان اینکه تلاش بسیاری شده تا انوار الهی و نور سیدالشهدا(ع) خاموش شود، افزود: بسیاری هنوز نیز تلاش می‌کنند تا نور سیدالشهدا(ع) خاموش شود اما خدا مانع از خاموش شدنش می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ثمره انقلاب اسلامی را از بین رفتن رذایل از جامعه دانست و گفت: طاغوت به معنای کامل کلمه در کشور حاکم بود و عوامل طاغوت غرق در گناه و معصیت بودند و برخی‌ها اکنون نیز وقتی صدای قرآن و نوحه و روضه به گوش آنها می‌رسد بدشان می‌آید.

وی با بیان اینکه شاه مخلوع در رأس معاصی بود، گفت: مردم در همان زمان دریافتند که سران کشورشان با اساس اسلام مخالف هستند و با رهبری امام(ره) و آحاد جامعه به پیروزی رسیدند.

پروایی با تأکید بر اینکه هر کس از طاغوت دوری کند و به دامن الهی بشتابد دین را اجرا کرده است، افزود: به این دلیل دهه فجر ایام‌الله است زیرا رذایل طاغوت از جامعه دور شد و ارزش‌های دینی جایگزین آن شد.

وی گفت: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری برای استقرار حکومت اسلامی و نشر آن تلاش می‌شود اما باید گفت که دشمنانی نیز در راستای نشر شعائر اسلامی و دینی فعال هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری امنیت را بزرگ‌ترین نعمتی دانست که اکنون باید قدردان آن بود و بیان کرد: این امنیت را مرهون خون‌های پاک شهدا هستیم، ما همه سرباز ولی‌فقیه هستیم و باید با جانفشانی‌های خود این مهم را جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به اینکه مردم در زمان جنگ تحمیلی درس خود را پس دادند، بیان کرد: اگر مراسمی گرفته می‌شود نباید به سخنرانی و نوحه بسنده کنیم بلکه باید در مسیر شهدا حرکت کرد.

پروایی به داستان عاشورا و نقش‌آفرینی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برخی‌ها تنها نام شهدا را به یدک می‌کشند اما عکس شهدا عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه عملکرد بالعکس مردم را به نظام بدبین می‌کند، افزود: شهدا با مال و جان خود در راه اسلام جهاد کردند و مانند حضرت زهرا(س) ولایت‌پذیری را به ما یاد دادند.

این مسؤول اضافه کرد: هر جا که مسلمان وجود دارد به برکت روحانیون و علماست و اگر رهبری عالمانه و علمای ولایی نباشد فتنه‌های بزرگی در کشور و جهان پیش می‌آید.

وی به مجاهدت شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: حمایت خانواده‌ها از رزمندگان و شهدای اسلام موجب شده تا روحیه استقامت و شهادت‌طلبی در بین مردم انقلابی ایران افزایش پیدا کند.

پروایی خدمت به مردم را یک عبادت خواند و یادآور شد: نماد ولایت ما اکنون ولی‌فقیه بوده و اگر ولی‌فقیه اشاره می‌کنند که به میدان بیایید و در راهپیمایی‌ها از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنید این یک حکم دینی است و همه باید در میدان حاضر باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد