صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ترامپ چهره واقعی آمریکا را نشان داد/ ۲۲ بهمن روز اقتدار نظام اسلامی است

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تهدیدهای آمریکا طبل توخالی بوده و تمام پایگاه‌های این کشور در منطقه زیرپوشش موشک‌های ایران قرار دارد و این امر نقطه استیصال آمریکا است. به گزارش خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی در چهارمین اجتماع منادیان الله‌اکبر شهر رشت با گرامیداشت سالروز دهه مبارک فجر اظهار کرد: پس از […]

کد خبر : 24973 | 12:30 ق.ظ | ۲۲ بهمن , ۱۳۹۵

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تهدیدهای آمریکا طبل توخالی بوده و تمام پایگاه‌های این کشور در منطقه زیرپوشش موشک‌های ایران قرار دارد و این امر نقطه استیصال آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی در چهارمین اجتماع منادیان الله‌اکبر شهر رشت با گرامیداشت سالروز دهه مبارک فجر اظهار کرد: پس از ۳۸ سال پیروزی انقلاب اسلامی از آن به بزرگی در دنیا یاد می‌شود و امیدواریم تفکر انقلابی را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب با نقطه عطفی در کشور آغاز شده است، افزود: امام (ره) از ابتدا روحیه انقلابی داشتند اما زمینه فراهم نبود و شاگردانی را تربیت کردند و نهضت از سال ۴۲ آغاز شد و اگر آن زمان آمادگی وجود داشت در آن زمان قیام به ثمر می‌رسید.

روحیه انقلابی موجب خیزش عمومی شده است

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه روحیه انقلابی موجب شده تا شاهد خیزش عمومی باشیم، گفت: اراده الهی قالب شده و اگر ملتی عزم راسخ داشته باشد اراده الهی شامل آنها می‌شود.

وی انقلاب با شکوه اسلامی را در جهان بی‌بدیل خواند و گفت: وجود رهبری، حضور مردم در صحنه و مکتبی که بر انقلاب اسلامی حاکم بوده، بی‌بدیل و یادآوری یوم‌الله بسیار تاثیرگذار است.

حسینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شده و نمونه آن شهدای مدافع حرم است، ادامه داد: در طول انقلاب رشد و تعالی وجود داشته و در بسیاری از زمینه‌ها گام‌های بلندی برداشته شده است.

وی انقلاب اسلامی را از پایه و اساس متفاوت با غرب و شرق دانست و بیان کرد: اساس انقلاب اسلامی بر نفی غربی‌هاست و ترامپ اقرار کرد ایران احترامی برای آمریکا قائل نیست.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: آمریکا از شاه حمایت کرد، در ایران کودتا راه انداخت، در فتنه سال ۸۸ دخالت کرد، تحریم‌ها را اعمال کرد و گروه‌های تروریستی داعش و تکفیری‌ها را به وجود آورده، آمریکا تروریسم‌پرور است و از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند.

ترامپ پرده‌ها را کنار زد و چهره واقعی آمریکا را نشان داد/ پایگاه‌های آمریکا در منطقه زیرپوشش موشک‌های ایران

وی با اشاره به اینکه آمریکا دارای مشکلات بسیاری است، خاطرنشان کرد: ترامپ پرده‌ها را کنار زد و چهره واقعی آمریکا را نشان داده و اکنون دیگر کسی نمی‌تواند از آمریکا دفاع کند.

حسینی با بیان اینکه دمکرات و جمهوری‌خواه برای ما تفاوتی نمی‌کند، ادامه داد: تهدیدهای آمریکا طبل توخالی بوده و تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه زیرپوشش موشک‌های ایران قرار دارد و این امر نقطه استیصال آمریکا است.

وی با تصریح بر اینکه ایران در کشورهای منطقه نفوذ معنوی دارد، یادآور شد: طبق نظر کارشناسان غربی ایران از هشت کشور قدرتمند دنیا در رتبه هفتم بالاتر از رژیم صهیونیستی است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آمریکا اعلام کرده که ایران را به دلیل آزمایش‌های موشکی زیر نظر داریم اما بدانند هر کسی که ایران را زیر نظر گرفته دق کرده و مرده است.

وی با اشاره به اینکه واقعیت این است که ایران از هر زمان دیگری قوی‌تر است، متذکر شد: آمریکا مشکلات بسیاری دارد و عده‌ای می‌خواهند اعلام کنند افراد انقلابی به فکر جنگ هستند.

حسینی یادآور شد: در سالگرد پیروزی انقلاب با توجه به کاستی‌هایی که وجود دارد، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده اقتدار نظام است و امیدواریم با بصیرت‌افزایی در جامعه پیوند ناگسستنی بین مردم و نظام ایجاد کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد