صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







۱۰عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در گیلان رونمایی شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه شهدا میراث گرانبهای این مرز و بوم هستند گفت: ۱۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی و نمایشگاه عکس والدین شهدا امروز بازگشایی شده است. سرهنگ رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در […]

کد خبر : 25058 | 3:36 ب.ظ | ۲۶ بهمن , ۱۳۹۵

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه شهدا میراث گرانبهای این مرز و بوم هستند گفت: ۱۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی و نمایشگاه عکس والدین شهدا امروز بازگشایی شده است.

سرهنگ رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در گفتگو با شبستان اظهار کرد: شهدا برای دفاع از وطن و اسلام جان عزیز خود را فدا کرده اند.

وی با بیان اینکه حفاظت از آرمان ها و خاطرات شهدا باید مورد توجه قرار گیرد گفت: ۱۰ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس امروز در سالن اجتماعات استانداری گیلان رونمایی شده است.

جلایی خاطر نشان کرد: موضوعات این کتاب ها از زندگی نامه و خاطرات شهدا است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اظهار کرد: نمایشگاه عکس والدین شهدا نیز در طبقه هفتم استانداری گیلان دایر شده است و در این نمایشگاه تعدادی از عکس های والدین شهدا به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه  ۵۱ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان چاپ شده است افزود: حراست از خون شهدا و انتقال آن به نسل جدید از مهمترین مقوله های است که بایستی بدان توجه کرد.

جلایی تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان آنها را در برابر انواع آسیب های اجتماعی در امان خواهد داشت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد