صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزیدگان مسابقه عکس سلفی «من هم انقلابی ام» معرفی شدند

هیات داوران مسابقه عکس سلفی « من هم انقلابی ام » از بین آثار ارسال شده سه عکس را به عنوان آثار برتر انتخاب کردند. مسابقه عکس سلفی «من هم انقلابی ام» که به منظور برگزاری هرچه باشکوه و پرشور برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد طی فراخوان این جشنواره بیش از […]

کد خبر : 25103 | 2:37 ب.ظ | ۳ اسفند , ۱۳۹۵

هیات داوران مسابقه عکس سلفی « من هم انقلابی ام » از بین آثار ارسال شده سه عکس را به عنوان آثار برتر انتخاب کردند.

مسابقه عکس سلفی «من هم انقلابی ام» که به منظور برگزاری هرچه باشکوه و پرشور برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد طی فراخوان این جشنواره بیش از ۱۰۰ عکس به آدرس مجازی دبیرخانه برگزاری این مسابقه ارسال شد که با نظر هیأت داوران ابتدا ۲۰ عکس انتخاب شد و از این تعداد عکس ها ۱۰ عکس به مرحله داوری راه یافت و در مرحله بعد نیز آثار ارسالی هدیه خلیلی از کرج، عارف باباشپور و سید علی موسوی از بندر آستارا به عنوان سه اثر برگزیده انتخاب شدند.

برگزیدگان مسابقه می‌توانند جهت دریافت جایزه نقدی خود شماره حساب خود را به شماره همراه ۰۹۳۵۸۷۸۱۴۳۲ ارسال کنند.

مسابقه عکس سلفی با شخصیت ها، ابنیه و نمادهای انقلابی، مراسمات، برنامه ها و مناسبت های انقلابی، راهپیمایی ها، حضور مردمی، انقلابی و ملی موضوعات این مسابقه بود.

گفتنی است، مسابقه عکس سلفی « من هم انقلابی ام » به همت دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه آستارا و کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد