صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تدفین شهدای گمنام به شهر رشت عزت دوباره داد‌

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: تدفین شهدای گمنام در مسکن مهر به این شهرک و شهر رشت عزت دوباره داد. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در مراسم سومین روز درگذشت شهدای گمنام که در مسجد صاحب زمان(عج) مسکن مهر رشت برگزار شد اظهار داشت: خدا در قرآن کریم بالاترین مقام […]

کد خبر : 25153 | 1:43 ب.ظ | ۱۵ اسفند , ۱۳۹۵

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: تدفین شهدای گمنام در مسکن مهر به این شهرک و شهر رشت عزت دوباره داد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در مراسم سومین روز درگذشت شهدای گمنام که در مسجد صاحب زمان(عج) مسکن مهر رشت برگزار شد اظهار داشت: خدا در قرآن کریم بالاترین مقام را در وصف شهید بیان می‌کند و شهید بالاترین جایگاه را دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همه موجودات دنیا برای بقای خود تلاش می‌کنند تصریح کرد: شهید برای نجات انسان‌ها تلاش می‌کند و جان خود را به خطر می اندازد.

تسخیری با بیان اینکه شهید هرگز نمی‌میرد بیان داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید کسانی را که در راه خدا کشته می‌شوند مرده مپندارید؛ آن‌ها زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌گیرند.

وی با بیان اینکه شهدا در بین ما زندگی می‌کنند اما ما نمی‌توانیم شهدا را درک و لمس کنیم و شهید یکی از صفات خدا است و همیشه حاضر است افزود: شهدا مسیری را طی کردند که یک عارف سال‌ها برای رسیدن باید آن را طی می‌کرد و شهدا رنگ خدایی گرفته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید حاجت خود را از شهدا بخواهیم تاکید کرد: کسی که رنگ خدا به خود بگیرد هرگز نمی‌میرد وشهید همیشه حاضر است.

تسخیری با اشاره به اینکه ما مدیون شهدا هستیم خاطرنشان کرد: تدفین شهدای گمنام در مسکن مهر به این شهرک و شهر رشت عزت دوباره داد.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا و اسرا صبر و انتظار زیادی را کشیدند اظهار داشت: ما نمی‌توانیم شهدا و خانواده‌های آن‌ها را درک کنیم و لحظه‌ای جای آن‌ها باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه هنوز پدران و مادران شهدا چشم انتظار فرزندانشان برای بازگشت هستند گفت: مادر واقعی شهدای گمنام، حضرت فاطمه زهرا(س) است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد