صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بدهی ۲۲ هزار میلیارد دلاری نشانه اقتصاد شکست خورده آمریکا است

معاون فرهنگی‌اجتماعی سپاه گفت: بدهی ۲۰ هزار میلیارد دلاری خارجی و دو هزار میلیارد دلاری داخلی آمریکا نشانه اقتصاد شکست خورده این کشور است. به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی در دهمین مجمع بسیج گیلان در سالن اجتماعات ناجا با اشاره به اینکه اگر به دنبال اجرای نظریه مردم‌سالاری دینی هستیم باید از مشارکت مردم […]

کد خبر : 25168 | 2:38 ب.ظ | ۱۸ اسفند , ۱۳۹۵

معاون فرهنگی‌اجتماعی سپاه گفت: بدهی ۲۰ هزار میلیارد دلاری خارجی و دو هزار میلیارد دلاری داخلی آمریکا نشانه اقتصاد شکست خورده این کشور است.

به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی در دهمین مجمع بسیج گیلان در سالن اجتماعات ناجا با اشاره به اینکه اگر به دنبال اجرای نظریه مردم‌سالاری دینی هستیم باید از مشارکت مردم استفاده کنیم اظهار کرد: مجریان باید باور کنند با حضور مردم هیچ مشکلی باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه کشور امروز در نظریه اداره جوامع بشری خلأ دارد، افزود: هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که مسیر خطای نظریه دموکراسی یک قرن قبل را دنبال کند و خروجی این نظریه اتفاق‌هایی است که در آمریکا رخ می‌دهد.

معاون فرهنگی‌اجتماعی سپاه ادامه داد: موانع زیادی بر سر راه نظریه‌سازی اسلام قرار داشت و دست‌های مزاحم خارجی در این راه قوی و زیاد بودند اما دست‌های ما برای پیاده‌سازی نظریه اسلام و انقلاب باز نبود و  سنگ‌اندازی‌های زیادی توسط قدرت‌های مسلط دنیا که ابزار ثروت رسانه و حکومت‌های منطقه در اختیار آنها بود، انجام شد.

به گفته وی، بیش از ۸۰ سال نظریه دموکراسی غربی به طور کامل با دست‌های باز در آمریکا پیاده شد و آنها تئوری و نظریه خود را با دست‌های باز در کشور خود پیاده و به جاهای دیگر نیز تحمیل کردند و خروجی این نظریه حکمران‌هایی بودند که به فساد مالی، تجاوز و اختلاس محکوم هستند.

نقدی بدهی ۲۰ هزار میلیارد دلاری خارجی و دو هزار میلیارد دلاری داخلی آمریکا به مردم خودش را نشان‌دهنده اقتصاد شکست خورده آمریکا دانست و تصریح کرد: انتخاب ترامپ به دلیل بیان واقعیت‌های اجتماعی آمریکا بود که عمر تمام زیرساخت‌ها تمام شده و نیاز به بازسازی دارد.

وی با تصریح بر اینکه بسیاری از اخبار آمریکا به دلیل سانسور شدن به دست ما نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: این امر نتیجه پیاده‌سازی تفکر دموکراسی آمریکا است.

معاون فرهنگی‌اجتماعی سپاه در ادامه با اشاره به اینکه راهکار مشکلات باید بر اساس مصلحت مردم شناخته شود، یادآور شد: همه مردم باید در صحنه حضور داشته باشند و با این حضور می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

وی به نقش موثر مردم در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت بسیج استفاده شود و اگر مسؤولی دلسوز مردم نباشد باید فردی جایگزین شود که بتواند از ظرفیت بسیج برای مردم بهره‌ بگیرد.

نقدی برطرف کردن موضوع زیست‌محیطی را با حضور مردم امکانپذیر دانست و بیان کرد: بسیج از دو سال‌ پیش برای برطرف کردن مشکل آلودگی هوا در خوزستان اعلام آمادگی کرده بود اما از این ظرفیت استفاده نشد.

وی اخذ مالیات‌های سنگین از مردم را به صلاح ندانست و متذکر شد: باید از ویلا سازانی مالیات گرفته شود که جنگل‌ها و مراتع استانی مانند گیلان را تخریب می‌کنند تا در سال چند شب در آن بمانند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد