صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







پخش سرود جمهوری اسلامی ایران از گلدسته‌ مساجد

به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی سرود ملی کشورمان از بلندگوهای مساجد بندر مرزی آستارا پخش شد. به مناسبت گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و حماسه سیاسی مردم ایران، سرود ملی کشورمان از بلندگوهای مساجد این شهرستان پخش شد. هیئت امنای مساجد و نمازگزاران مساجد شهری و روستایی همزمان با این روز و […]

کد خبر : 25275 | 12:46 ب.ظ | ۱۴ فروردین , ۱۳۹۶

به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی سرود ملی کشورمان از بلندگوهای مساجد بندر مرزی آستارا پخش شد.

به مناسبت گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و حماسه سیاسی مردم ایران، سرود ملی کشورمان از بلندگوهای مساجد این شهرستان پخش شد.

هیئت امنای مساجد و نمازگزاران مساجد شهری و روستایی همزمان با این روز و در بین الصلاتین نماز ظهر و عصر در اقدامی هماهنگ با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران یاد وخاطره دوران خلق حماسه سیاسی بزرگ به دست ملت قهرمان ایران را گرامیداشتند.

به گزارش شبستان، در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با رای اکثریت قاطع مردم ایران، نظام سیاسی کشور از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی تغییر یافت.

در این روز، ملت ایران با رای ۲/ ۹۸ درصدی خود به جمهوری اسلامی در همه پرسی رای دادند و به همین سبب این روز به نام «روز جمهوری اسلامی» نام گرفت.

رفراندوم بزرگ ملت غیور و مومن ایران اسلامی در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸، در حقیقت بیرق پرافتخار استقلال خواهی و تمنای آزادی و جمهوری اسلامی است که با آری ۹۸/۲  درصد مردم، به زیباترین شکل به اهتزاز درآمد.

در ۱۲ فروردین، مردم همیشه در صحنه، آگاه، هوشیار و انقلابی ایران اسلامی با انسجام و توکل به خدا و بهره مندی از دستورات الهی با شرکت در همه پرسی و مشارکت حداکثری خود در روزهای آغازین انقلاب، قدرت و توان خود را به دنیا نشان دادند.

گفتنی است، شهرستان مرزی بندر آستارا دارای ۸۷ مسجد شهری و روستایی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد