صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







تولید و رونمایی از نخستین نرم‌افزار اندروید سردار حزب الله گیلان

مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان از تولید نخستین نرم‌افزار اندروید«سردار حزب الله گیلان» خبر داد و گفت: نرم افزار مذکور همزمان با سالروز شهادت شهید ابوالحسن کریمی رونمایی می شود. سجاد ستوده، مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان در گفت‌وگو با شبستان، با اشاره به ایام شهادت شهید […]

کد خبر : 25277 | 12:49 ب.ظ | ۱۴ فروردین , ۱۳۹۶

مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان از تولید نخستین نرم‌افزار اندروید«سردار حزب الله گیلان» خبر داد و گفت: نرم افزار مذکور همزمان با سالروز شهادت شهید ابوالحسن کریمی رونمایی می شود.

سجاد ستوده، مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان در گفت‌وگو با شبستان، با اشاره به ایام شهادت شهید ابوالحسن کریمی، اظهار داشت: نخستین نرم‌افزار اندروید«سردار حزب الله گیلان» پیرامون زندگی این شهید بزرگوار تولید شده است.

وی با بیان اینکه از این نرم‌افزار با سالروز شهادت شهید کریمی رونمایی می‌شود، افزود: نرم افزار «سردار حزب‌الله گیلان» در راستای بررسی ابعاد مختلف زندگی این شهید اثرگذار تاریخ معاصر انقلاب اسلامی در گیلان است.

مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان گفت: نرم افزار تلفن همراه «سردار حزب الله گیلان» به همت «دفتر سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان» با همراهی «موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان (رنگ ایمان)» تولید شده است.

ستوده تصریح کرد: «سردار حزب الله گیلان» به عنوان اولین گام در عرصه تولید محتوا در بستر تلفن همراه در زمینه معرفی دادستان مظلوم و شهید گیلان، به دنبال آن است تا با معرفی «شهید ابوالحسن کریمی» فرصتی برای آشنایی عموم جامعه به ویژه نسل جوان با این اسطوره و الگوی مردانگی و شجاعت فراهم آورد.

وی با بیان اینکه محققین در «موسسه مطالعات مبارزات اسلامی گیلان (رنگ ایمان)» بعد از چند سال تلاش پیرامون زندگی شهید کریمی این نرم افزار را گردآوری و تدوین محتوا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ویژگی های فنی این نرم افزار حاصل تلاش مرکز نرم افزار و چندرسانه ای دفتر سازمان سراج در گیلان است.

مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان اظهار داشت: در نسخه اول نرم افزار «سردار حزب الله گیلان» تلاش شده است ضمن استفاده از آخرین متدها و شیوه های نوین طراحی و کدنویسی اندروید، فضایی جذاب به لحاظ گرافیکی و فنی در اختیار مخاطب قرار گیرد، ضمن آنکه فضای ارتباط تعاملی نیز در این نرم افزار فراهم شده است.

ستوده افزود: تدوین زندگی نامه، خاطرات، مصاحبه‌ها، اسناد، اطلاعیه ها، تصاویر، دست نوشته، صوت سخنرانی‌های شهید، متن سخنرانی ها، کتابچه های فریاد مظلوم و متن‌هایی درباره دادستان مظلوم گیلان، شهید ابوالحسن کریمی در این نرم افزار است.

وی گفت: نسخه اول «سردار حزب الله گیلان» قطعا با کمبودها و ضعف های فراوانی روبروست و محتوای ارائه شده در این نرم افزار تنها بخش‌های کوچکی از اسناد فراوانی است که پیرامون شهید ابوالحسن کریمی موجود می باشد، ولی توزیع و گسترش همین مقدار از محتوا، آن هم برای اولین بار در قالبی جدید و نو را به فال نیک می‌گیریم و از همه کسانی که در دوران پر فراز و نشیب انقلاب، قبل و بعد از آن فعالیت داشتند و از همه اندیشه ورزان، محققان و علاقمندان به این شهید بزرگوار و تاریخ پر فراز و نشیب اما سراسر شور انقلاب اسلامی، درخواست داریم که اطلاعات و اسناد خود را در اختیارمان قرار دهند تا در نسخه های آتی این نرم افزار بتوانیم بیش از پیش به بیان گوشه ای از تلاش های پر اثر این شهید مظلوم در سیر حرکت انقلاب اسلامی به ویژه در جغرافیای استان گیلان بپردازیم.

ستوده تصریح کرد: لازم به ذکر است که آئین رونمایی از نرم افزار «سردار حزب الله گیلان» در روزهای آینده از سوی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در رشت برگزار خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد