صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره ملی سرداران و 22 هزار شهید شمال کشور

رئيس ستاد يادواره شهدای شمال كشور با تأكيد بر اينكه اميدواريم در راه قرآن و رسول خدا باشيم، گفت: به ياری خداوند اين كنگره ملی برای ديگر استان‌ها هم اجرا شود تا بتوانيم همواره رهرو امام(ره) و اهدافش باشيم. سردار مرتضی قربانی، رئيس ستاد يادواره شهدای خطه شمال كشور روز گذشته، 24 ارديبهشت‌ماه در يادواره […]

کد خبر : 2529 | 6:56 ق.ظ | ۲۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲

شهدا12

رئيس ستاد يادواره شهدای شمال كشور با تأكيد بر اينكه اميدواريم در راه قرآن و رسول خدا باشيم، گفت: به ياری خداوند اين كنگره ملی برای ديگر استان‌ها هم اجرا شود تا بتوانيم همواره رهرو امام(ره) و اهدافش باشيم.

سردار مرتضی قربانی، رئيس ستاد يادواره شهدای خطه شمال كشور روز گذشته، 24 ارديبهشت‌ماه در يادواره ملی شهدای شمال كشور كه در حرم امام(ره) برگزار شد، اظهار كرد: ملت ايران، انقلاب را در تاريخ اسلام ثبت كردند و امروز ما آمده‌ايم تا در كنار حرم بنيان‌گذار انقلاب اسلامی بارديگر با ولايت پيمان ببنديم و بگوييم سراپا گوش به فرمانيم.

وی با اشاره به تعداد شهدای استان‌های گيلان، مازندران و گلستان، افزود: استان گلستان بيش از 4هزار شهيد دارد و جالب توجه است كه 550نفر آنها از اهل تسنن می‌باشند، اين موضوع بيانگر اين است كه برادران سنی محب اهل بيت(ع) هستند.

سردار قربانيبا بيان اين مطلب كه مردم گيلان در دوران دفاع مقدس شهدای زيادی را برای ادامه راه اسلام و انقلاب فدا كرده‌اند، ادامه داد: استان گيلان بيش از 8هزار و استان مازندران بيش از 10هزار و 500 شهيد تقديم انقلاب كرده است.

وی با بيان اينكه رزمندگان اسلام و شهدا بر سر عهد خود ايستادند و از انقلاب دفاع كردند، متذكر شد: وقتی با امام خمينی و امام خامنه‌ای پيمان بستيم، بايد به وقتش از جانمان برای حفظ اهداف انقلاب و كشور عزيزمان بگذريم.

رئيس ستاد يادواره شهدای خطه شمال كشور بسيج را حامی انقلاب و ولايت معرفی كرد و گفت: يك بسيجی بايد همواره گوش به فرمان ولی امرش باشد و در راه آرمان‌های او گام بردارد.

سردار قربانی در پايان با تاكيد بر اينكه اميدواريم در راه قرآن و رسول خدا باشيم، گفت: به ياری خداوند اين كنگره ملی برای ديگر استان‌ها هم اجرا شود تا بتوانيم همواره رهرو امام(ره) و اهدافش باشيم.

به گزارش ایسنا، در پايان اين يادواره از خانواده‌های شهيدان املاكی، عسگری و طوسی تقدير و تجليل به عمل آمد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد