صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در گیلان اجازه حضور فتنه‌گران را در هیات اجرایی نمی ‌دهد

رئیس هیأت نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان گفت: فرمانداران شهرستان‌های گیلان در معرفی معتمدان به هیأت‌های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری با مراقبت‌های لازم، افرادی امین و عادل با ویژگی‌های مندرج در قانون معرفی کنند. حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در نشست هیأت‌های نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان‌ها و بخش‌های […]

کد خبر : 25317 | 8:38 ق.ظ | ۱۷ فروردین , ۱۳۹۶

رئیس هیأت نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان گفت: فرمانداران شهرستان‌های گیلان در معرفی معتمدان به هیأت‌های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری با مراقبت‌های لازم، افرادی امین و عادل با ویژگی‌های مندرج در قانون معرفی کنند.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در نشست هیأت‌های نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان‌ها و بخش‌های گیلان با تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام علی (ع) و تأکید بر بهره‌جویی از عبادت و معنویات این ماه اظهار کرد: رجب ماه خدا و زلال شدن روح و جان است و باید نهایت بهره‌برداری معنوی از این ماه را داشته باشیم.

وی به حساسیت ویژه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: دشمنی استکبار و زمینه‌های نفوذ آن در کشور بیشتر شده است و باید هوشیارانه از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن پاسداری کرد.

رئیس هیأت نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان با تأکید براینکه دست‌اندرکاران انتخابات اعم از اجرا و نظارت حق جانب‌داری له یا علیه کاندیدای خاصی را ندارند، بیان کرد: به فرمانداران توصیه می‌کنم در معرفی معتمدان به هیأت‌های نظارت ضمن مراقبت‌های لازم افرادی امین، عادل و راستگو با ویژگی‌های مندرج در قانون انتخابات معرفی کنند.

*فرمانداران و بخشداران از معرفی افراد فتنه‌گر به عنوان معتمد اجتناب کنند

اشجری متذکر شد: هیأت نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر استان اجازه حضور فتنه‌گران در هیأت‌های اجرایی را نمی‌دهد و فرمانداران و بخشداران از معرفی این افراد به عنوان معتمد اجتناب کنند زیرا آنها نشان دادند نمی‌توانند معتمدی امین برای مردم و نظام باشند.

وی با بیان اینکه استفاده از امکانات دولتی و بیت‌المال به نفع داوطلب و کاندیدای خاص خلاف قانون است، تصریح کرد: هیأت‌های نظارت با هوشیاری کامل مراقب باشند تا تخلف‌های انتخاباتی انجام نشود و زمینه برخورد توسط دستگاه قضایی با متخلفان را فراهم کنند.

رئیس هیأت نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان یادآور شد: بهانه حضور حداکثری مردم در انتخابات نمی‌تواند توجیهی برای تخلفات انتخاباتی و استفاده از بیت‌المال باشد.

اشجری با اشاره به اینکه مردم گیلان که در دفاع از حریم ولایت و مقابله با فتنه‌گران پیشتاز بودند اجازه تکرار فتنه دیگری را نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان هیچ نقشی در نظارت بر انتخابت شورای اسلامی شهر و روستا ندارد اما به دلیل دل‌سوزی تذکرهای لازم را به دست‌اندرکاران آن می‌دهد.

*ترکیب برخی از اعضای هیأت‌های اجرایی شوراهای گیلان نگران‌کننده است

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت تعامل بین هیأت‌های اجرایی و نظارت در دو انتخابات، ترکیب برخی از اعضای هیأت‌های اجرایی و هیأت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در برخی از شهرستان‌ها نگران‌کننده است.

رئیس هیأت نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان با تأکید برایکنه هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به ویژه هیأت عالی نظارت در بررسی پرونده‌های داوطلبان شورا به نظرهای مراجع ۴گانه اهتمام ویژه داشته باشند، اظهار کرد: مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری افرادی را انتخاب کنند که دارای سوابق ارزشمند، دل‌سوز نسبت به انقلاب و درصدد برطرف کردن مشکلات مردم به‌ویژه اشتغال جوانان باشند.

اشجری، خواستار بیان شاخص‌های رئیس جمهور اصلح توسط فرهیختگان و اندیشمندان، ائمه جمعه و جماعات برای مردم شد و گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب اسلامی ثبت کرده و زمینه ناامیدی استکبار جهانی را فراهم می‌کنند./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد