صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







شهدای مدافع حرم پاسدار حرمت اهل بیت/ خدای تکفیر‌ی ها آمریکاست

در شهید گیلانی مدافع حرم، شهدای مدافع حرم را پاسدار حرمت اهل بیت خواند و گفت: این شهدا مدافعان حریم اسلام هستند. غلامحسن مسافر، پدر شهید گیلانی مدافع حرم سعید مسافر در حاشیه مراسم گرامیداشت روز هنر انقلاب که امروز(۲۰ فروردین) در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا رشت برگزار شددر گفتگو با شبستان، گفت: هدف شهدا حفظ […]

کد خبر : 25329 | 7:25 ق.ظ | ۲۱ فروردین , ۱۳۹۶

در شهید گیلانی مدافع حرم، شهدای مدافع حرم را پاسدار حرمت اهل بیت خواند و گفت: این شهدا مدافعان حریم اسلام هستند.

غلامحسن مسافر، پدر شهید گیلانی مدافع حرم سعید مسافر در حاشیه مراسم گرامیداشت روز هنر انقلاب که امروز(۲۰ فروردین) در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا رشت برگزار شددر گفتگو با شبستان، گفت: هدف شهدا حفظ اسلام و انقلاب بود.

 وی وحدت را از کلید واژه‌های وصیت نامه شهدا دانست و گفت: همه شهدا به این ریسمان الهی چنگ زدند، در راه ولایت گام برداشتند و به شهادت رسیدند.

 پدر شهید مسافر تاکید کرد: اگر وحدت داشته باشیم و از حول ولایت فقیه متفرق نشویم هیچ آسیبی به کشور و دین ما نمی‌رسد.

 وی شهدای مدافع حرم را پاسدار حرمت اهل بیت خواند و گفت: شهدای مدافع حرم شهدای مدافع حریم اسلام هستند.

این پدر شهید با اشاره به خاطراتی از شهید سعید مسافر گفت: در اولین اعزامش من ساعت ۱۲ شب متوجه اعزام فردای او شدم و قتی از او علت رفتنش به سوریه را سوال کردم پاسخ داد، اگر من و امثال من به سوریه نرویم با این دشمن تکفیری که قصد براندازی انقلاب را دارد باید در همدان و کرمانشاه بجنگیم.

 وی افزود: شهید مسافر خطاب به همسرش هم می‌گفت، به خاطر عفت و حجاب تو به سوریه می‌روم چرا اگر تکفیری‌ها قدرت پیدا کنند نشانی از چادر و حجاب در دنیای اسلام نخواهد بود.

مسافر خاطرنشان کرد: شهید سعید مسافر پیش از شهادت آسمانی شده بود و وقتی خبر شهادتش را شنیدم رضایتم را به درگاه الهی اعلام کردم و مقاوم ایستادم.

پدر شهید مسافر، هدف دشمنان اسلام را ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: جریانات تکفیری پرچم ال اله الا الله را بر دوش دارند اما برخلاف روح این شعار عمل کرده و خدایشان آمریکا و استکبار است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد