صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری مراسم یادبود آیت الله بهجت(ره) بذرافشانی در قلوب جوانان است

مدیر حوزه علمیه فومن برگزاری مجالس تجلیل از شخصیت های دینی را بهترین پاسخ در مقابل حرکت دشمنان دانست و گفت: برگزاری مراسم یادبود آیت الله بهجت نوعی بذرافشانی در قلوب جوانان است. حجت الاسلام والمسلمین قربانی حق، رئیس ستاد بزرگداشت هشتمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت(ره) در دیدار اعضای این ستاد با نماینده ولی فقیه در استان، با بیان […]

کد خبر : 25331 | 8:33 ق.ظ | ۲۱ فروردین , ۱۳۹۶

مدیر حوزه علمیه فومن برگزاری مجالس تجلیل از شخصیت های دینی را بهترین پاسخ در مقابل حرکت دشمنان دانست و گفت: برگزاری مراسم یادبود آیت الله بهجت نوعی بذرافشانی در قلوب جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین قربانی حق، رئیس ستاد بزرگداشت هشتمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت(ره) در دیدار اعضای این ستاد با نماینده ولی فقیه در استان، با بیان اینکه دشمن با همه توان و موجودیت خود به دنبال هدم اسلام و ریشه کن کردن فرهنگ ناب و اصیل اسلامی است، اظهار کرد: برگزاری مجالس تجلیل از شخصیت های دینی همچون مرحوم آیت الله بهجت فومنی بهترین پاسخ در مقابل حرکت دشمنان است.

وی برگزاری چنین مجالسی را موجب ایجاد موج دینی در جامعه دانست که منجر به تشدید نشاط معنوی در مردم می شود و افزود: برگزاری مراسم یادبود آیت الله بهجت نوعی بذرافشانی در قلوب جوانان است تا راه خودشان را پیدا کنند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان فومن بزرگداشت فقه و فقاهت و علمای راستین و پشتیبانی از خط روحانیت را از جمله اهداف برگزاری مراسم ارتحال آیت الله بهجت(ره) دانست و خاطرنشان کرد: دشمن سعی می کند تا روحانیت را از همه سطوح حذف کند.

حجت الاسلام قربانی حق با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در اردیبهشت ماه جاری که مصادف با ایام ارتحال آیت الله بهجت است، متذکر شد:  مراسم استانی ارتحال آیت الله بهجت ساعت ۱۷ روز پنجشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۹۶ با سخنرانی آیت الله سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان، همراه با مداحی سید مهدی رسولی و قرائت استاد حاج محمود لطفی نیا در مسجد حضرت ولیعصر(عج) بالامحله فومن برگزار خواهد شد./ ایسنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد