صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم ادبی «آفتاب عرفان» در فومن برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری مراسم ادبی «آفتاب عرفان» بمناسبت نکوداشت یاد عارف برجسته فومنی حضرت آیت ا… بهجت در این شهر خبر داد. حجت‌الاسلام حمید عباسی با اعلام این خبر افزود: این مراسم همزمان با ایام چهارمین سالروز درگذشت این عالم ربانی در فومن برگزار می‌شود. وی با اشاره به […]

کد خبر : 2535 | 7:00 ق.ظ | ۲۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲

آفتاب عرفان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری مراسم ادبی «آفتاب عرفان» بمناسبت نکوداشت یاد عارف برجسته فومنی حضرت آیت ا… بهجت در این شهر خبر داد.

حجت‌الاسلام حمید عباسی با اعلام این خبر افزود: این مراسم همزمان با ایام چهارمین سالروز درگذشت این عالم ربانی در فومن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه رفیع عرفانی، علمی و ابعاد شخصیتی این مرجع فقید جهان تشیع گفت: شاعران برجسته استان در این مراسم معنوی، اشعارشان را در وصف حضرت آیت‌الله العظمی محمد تقی بهجت فومنی (ره) قرائت می‌کنند.

عباسی اظهار کرد: این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن ضمن دعوت از همه اصحاب فرهنگ و هنر استان جهت شرکت در این مراسم معنوی، خاطرنشان کرد: مراسم ادبی «آفتاب عرفان» ساعت 4 و نیم عصر امروز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه جاری در سالن شهیدان خدمتگزار این اداره برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد