صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری بیست و یکمین برنامه «آیه های ایثار» همزمان با سوم خرداد

مسئول امور زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان از برگزاری بیست و یکمین برنامه«آیه های ایثار» در راستای برگزاری سی و پنجمین سالروز فتح خرمشهر خبر داد. سمیه اقدامی، مسئول امور زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در گفتگو با شبستان از برگزاری بیست و […]

کد خبر : 25389 | 3:44 ب.ظ | ۳ اردیبهشت , ۱۳۹۶

مسئول امور زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان از برگزاری بیست و یکمین برنامه«آیه های ایثار» در راستای برگزاری سی و پنجمین سالروز فتح خرمشهر خبر داد.

سمیه اقدامی، مسئول امور زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در گفتگو با شبستان از برگزاری بیست و یکمین برنامه«آیه های ایثار» در راستای برگزاری سی و پنجمین سالروز فتح خرمشهر خبر داد و گفت: این برنامه قرار است در ایام الله سوم خرداد به میزبانی رودسر برگزار شود.

وی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت امور بانوان استانداری، امور بانوان فرمانداری رودسر و لنگرود برگزار شود، افزود: در اولین نشستی که در راستای اجرای این برنامه برگزار شد مقرر گردید که مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان در مدارس کل استان برگزار شود.

اقدامی همچنین از فراخوان شعر توسط بسیج هنرمندان در همین راستا خبر داد و اضافه کرد: قرار است مسابقه ساخت کلیپ باعنوان «مقاومت، ایثار و پیروزی» نیز در مدارس متوسطه و دانشگاه ها ویژه بانوان، برگزار شود.

وی تصریح کرد: در این برنامه رنجبر، از زنان رزمنده که سابقه ۳۴ماه حضور در خرمشهر و آبادان در آن سال ها را داشته دعوت میشود تا به بیان خاطرات خود بپردازند.

اقدامی پرداختن به زوایای حضور این زنان رزمنده را الگو سازی مناسب برای دختران امروز و مادران فردا دانست و اضافه کرد: خاطراتی که زنان رزمنده برای نسل جوان بازگو می‌کنند، بسیار تازگی دارد و می تواند تاثیر گذار باشد.

وی در ادامه یادآور شد: زمان و مکان برنامه متعاقبا اعلام می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد