صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







اسماعیل سیرت‌نیا شهید شاخص سال ۹۶ بسیج رسانه گیلان

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: اسماعیل سیرت‌نیا مدافع حرم به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه سپاه قدس گیلان در سال ۹۶ معرفی شده است.  محسن جعفری در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس گیلان با تبریک عید مبعث و آرزوی سالی پر بار برای خبرنگاران این خبرگزاری اظهار کرد: امسال شهید شاخص بسیج رسانه […]

کد خبر : 25395 | 1:09 ب.ظ | ۶ اردیبهشت , ۱۳۹۶

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: اسماعیل سیرت‌نیا مدافع حرم به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه سپاه قدس گیلان در سال ۹۶ معرفی شده است.

 محسن جعفری در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس گیلان با تبریک عید مبعث و آرزوی سالی پر بار برای خبرنگاران این خبرگزاری اظهار کرد: امسال شهید شاخص بسیج رسانه سپاه قدس گیلان مشخص شده است.

وی ادامه داد: اسماعیل سیرت‌نیا شهید مدافع حرم و فعال عرصه فرهنگی گیلان که زندگی خود را وقف شهدا کرد، به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان در سال جاری معرفی شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان به برگزاری یادواره شهدا با تلاش شهید سیرت‌نیا اشاره کرد و افزود: شهید مذکور به منظور پاسداشت شهدا از زندگی خود گذشت و حتی برخی از مواقع با دریافت وام از حساب شخصی یادواره شهدا را برگزار می‌کرد.

جعفری با ذکر خاطره‌ای از مادر شهید سیرت‌نیا بیان کرد: مادر شهید یک شب قبل از شهادت سیرت‌نیا در عالم خواب پیکر فرزند شهیدش را دیده بود و زمانی که روز بعد خبر شهادت سیرت‌نیا را به او دادند گفت؛ از شهادت فرزندم اطلاع دارم.

وی با تأکید بر قدر دانستن شهدا در زمان حیات، تصریح کرد: شهادت آرزوی سیرت‌نیا بود و به آرزوی خود رسید ضمن اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم زیرا مردم حق دارند بدانند شهیدان از بطن جامعه هستند.

*سیرت‌نیا اشرافیت‌طلب نبود

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان به ویژگی اخلاقی شهید سیرت‌نیا اشاره کرد و گفت: سیرت‌نیا اشرافیت‌طلب نبود و سبک زندگی شهدایی داشت و برای رسیدن به هدف بزرگ‌تر و جلوگیری از نفوذ دشمن جان خود را فدا کرد.

جعفری با اشاره به اینکه اگر رزمندگان مدافع حرم در مقابل دشمنان ایستادگی نمی‌کردند به طور قطع کشور هزینه بسیاری باید پرداخت می‌کرد، متذکر شد: شهدای مدافع حرم برای جلوگیری از هزینه‌های مقابله با دشمن در کشور اعزام شدند و از حرم آل‌الله دفاع کردند.

وی، امنیت کشور را مرهون جانفشانی شهدا عنوان کرد و یادآور شد: امر مذکور شعار نبوده بلکه واقعیتی انکارناپذیر است و باید قدردان شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم باشیم./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد