صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اعزام هزار زائر صومعه‌سرایی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: امسال بالغ بر یک‌هزار و 20 نفر زائر صومعه‌سرایی در قالب کاروان‌های سواره و پیاده عازم مرقد امام خمینی (ره) می‌شوند. مرتضی رضایی 25 اردیبهشت  در جلسه شورای برنامه‌ریزی اعزام کاروان‌های منسجم این شهرستان به حرم مطهر امام خمینی (ره)، اظهار کرد: مردم از قشرهای مختلف برای اعزام به حرم […]

کد خبر : 2564 | 8:01 ق.ظ | ۲۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲

کاروان11

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: امسال بالغ بر یک‌هزار و 20 نفر زائر صومعه‌سرایی در قالب کاروان‌های سواره و پیاده عازم مرقد امام خمینی (ره) می‌شوند.

مرتضی رضایی 25 اردیبهشت  در جلسه شورای برنامه‌ریزی اعزام کاروان‌های منسجم این شهرستان به حرم مطهر امام خمینی (ره)، اظهار کرد: مردم از قشرهای مختلف برای اعزام به حرم امام راحل در صومعه‌سرا نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با گذشت سال‌ها از رحلت جانسوز امام خمینی (ره) هنوز عشق ملت به‌ویژه نسل جوان به بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در قلب‌ها بیداد می‌کند، افزود: عزت و افتخار ملت ایران در تمام عرصه‌های جهانی مرهون رهنمودهای امام خمینی (ره) بوده است.

جانشین فرمانده سپاه صومعه ‌سرا به اعزام کاروان‌های پیاده و سواره و استقبال خوب مردم این شهرستان اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه هنوز تبلیغی در سطح شهر برای اعزام کاروان راهیان حرم امام راحل نشده است اما با استقبال پرشور مردم صومعه‌سرا مواجه شده‌ایم.

وی از اعزام بالغ بر یک‌هزار و 20 نفر زائر از صومعه‌سرا در قالب کاروان‌های سواره و پیاده عازم حرم امام خمینی (ره) خبر داد و ادامه داد: از این تعداد، یک‌هزار نفر در قالب 20 دستگاه اتوبوس به صورت سواره و 20 نفر نیز پیاده برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عازم تهران می‌شوند.

وی مدت زمان مسیر کاروان پیاده را بین 11 تا 13 روز عنوان کرد و افزود: از صبح روز سوم خرداد حرکت این کاروان آغاز می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، با اشاره به گرامیداشت فتح خرمشهر، اذعان کرد: خرمشهر با 40 تیپ و لشکر و حضور مقتدرانه رزمندگان پیروز و فتح شد.

وی خرمشهر را آرمان دست نیافته عراق و کشورهای دست‌نشانده آن دانست و متذکر شد: با وجود امکانات نظامی و نفراتی که عراق به همراه داشت تصور پیروزی رزمندگان سخت و باور نکردنی بود.

وی از برگزاری رژه خودرویی در روز سوم خرداد امسال در صومعه‌سرا خبر داد و یادآور شد: این رژه از مقابل مکان سپاه ناحیه صومعه‌سرا تا سطح میادین شهر ادامه دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد