صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری عزاداری خیابانی سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در آستارا

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برگزاری عزاداری خیابانی به مناسبت ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ه) در این شهرستان خبر داد. سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در گفتگو با شبستان با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، اظهارکرد: امام خمینی(ره) با اراده محکم خود و توکل بر خدا و […]

کد خبر : 25662 | 9:01 ق.ظ | ۱۳ خرداد , ۱۳۹۶

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برگزاری عزاداری خیابانی به مناسبت ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ه) در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در گفتگو با شبستان با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، اظهارکرد: امام خمینی(ره) با اراده محکم خود و توکل بر خدا و توسل به اهل بیت(ع) و پشتوانه مردمی توانست انقلابی را به ثمر برساند که امروز الگویی برای ملت های آزادیخواه جهان شده است.

 وی به نقش حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب و آگاهی جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: دنیا امروز تشنه معارف دینی و اندیشه ها و تفکرات امام راحل است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مرهون و مدیون رهبری مدبرانه و حکیمانه امام خمینی(ره) دانست و بر ادامه راه این رهبر فرزانه تا انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) تاکید کرد.

سرهنگ آرمان، ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) را فرصت مناسبی برای تبیین و نشر اهداف و افکار نورانی این عالم فرزانه دانست و خاطر نشان کرد: باید از تمامی ظرفیت های این ایام برای انتقال اهداف نورانی امام خمینی(ره) به نوجوانان و جوانان بهره ببریم.

وی از برگزاری دسته عزاداری خیابانی با حضور عاشقان ولایت به مناسبت ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ه) با شکوه خاصی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دسته بزرگ عزاداری خیابانی ساعت ۱۱ صبح یکشنبه ۱۴ خرداد همراه با مداحی و سینه زنی از مقابل سپاه ناحیه آستارا تا مصلی نماز جمعه راه اندازی می‌شود.

سرهنگ آرمان گفت: برگزاری مراسم سوگواری ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع لوندویل و دانشگاه آزاد اسلامی و کلیه مساجد از دیگر برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بندر آستارا است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد