صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری بیش از ۳۰ مراسم بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان تالش

معاون فرماندار تالش از برگزاری بیش از ۳۰ مراسم برای بزرگداشت حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد در این شهرستان خبر داد. سید جلال سید محمدی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تالش در نشست بزرگداشت بیست و هشتیمن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در این شهرستان با مشارکت گسترده  […]

کد خبر : 25664 | 9:00 ق.ظ | ۱۳ خرداد , ۱۳۹۶

معاون فرماندار تالش از برگزاری بیش از ۳۰ مراسم برای بزرگداشت حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد در این شهرستان خبر داد.

سید جلال سید محمدی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تالش در نشست بزرگداشت بیست و هشتیمن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در این شهرستان با مشارکت گسترده  اهالی شیعه و اهل سنت تالش باشکوه تر از سال قبل برگزار می‌شود.

وی با تشریح ویژه برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در این شهرستان، افزود: از سوی ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) بیش از ۳۰ مراسم در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تالش تصریح کرد: راه اندازی دسته بزرگ عزاداری خیابانی در شهر تالش همزمان با سالروز ارتحال و سپس حضور گسترده اقشار مختلف مردم شیعه واهل سنت تالش در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد که در محل مسجد جامع تالش برگزار می‌شود از جمله این برنامه ها است.

سید محمدی اظهارکرد: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در شهر اسالم و برگزاری مراسم های احسان افطار در شهرستان های چوبر، حویق، لیسار و نقاط روستایی جوکندان، خطبه سرا و کشلی  از دیگر برنامه های محوری در این شهرستان است.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در بخش های اسالم، حویق، کرگانرود و مرکزی با همکاری بخشداری ها، بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه های مقاومت بسیج و برگزاری یادواره شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر برنامه های امسال خواهد بود.

سید محمدی گفت: توسط ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و ۱۵خرداد تعداد ۴۷ برنامه و مراسم اجرا می‌شود که حضور اهالی اهل سنت تالش در این برنامه ها از ویژگی های این مراسم است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد