صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سوگ کودکان و نوجوانان گیلانی با برگزاری ویژه برنامه «در سوگ خورشید» در رشت

ویژه برنامه «در سوگ خورشید» همزمان با فرارسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره) با حضور جمعی از اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری گیلان در رشت اجرا شد. جمعی از اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گیلان به همراه اولیای خود در ویژه برنامه «در سوگ خورشید» که پیش […]

کد خبر : 25699 | 10:11 ق.ظ | ۱۴ خرداد , ۱۳۹۶

ویژه برنامه «در سوگ خورشید» همزمان با فرارسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره) با حضور جمعی از اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری گیلان در رشت اجرا شد.

جمعی از اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گیلان به همراه اولیای خود در ویژه برنامه «در سوگ خورشید» که پیش از ظهر شنبه و با هدف تجدید پیمان با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) وهم‌چنین آشنایی بیشتر نسل‌ چهارمی‌های انقلاب با نقش ارزش‌مند بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در بیداری ملت‌ها برگزار شد، حضور یافتند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان در این برنامه اظهار کرد: درطول تاریخ همواره با دونگاه خیر و شر روبرو هستیم و دراین میان توجه به پروردگار، زمینه مانایی وماندگاری اندیشه‌های خدامحور را فراهم‌آورده است.

اسفندیار ضیائی افزود: اندیشه‌های برگرفته از آموزه‌های اسلامی امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشت و گفتمان حق‌طلبانه امام و حرکت در مسیر بسط و توسعه ارزش‌های دینی از دلایل پویایی و توفیق این‌ حرکت مردمی و گواهی روشن بر پیروزی همیشگی حق بر باطل است.

وی ادامه داد:آشنایی با روند شکل‌گیری و بالندگی انقلاب‌اسلامی که با عبور ازمسیرهای دشوار و مقابله با دسیسه‌چینی دشمنان داخلی و خارجی صورت‌گرفت، زمینه‌ساز دست‌یابی به راهکارهای سازنده و بستری مناسب برای تحقق آرمان‌های بلند امام راحل(ره) خواهدبود.

ضیایی تصریح‌کرد: «شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» ترسیم‌کننده چشم‌اندازهای روشن این نظام بوده و هست و برهمین اساس از رسالت‌های فعالان حوزه فرهنگ است تا این واژه‌ها را خوب تعریف‌کرده و برای نیل به اهداف گام‌ بردارند.

خوانش‌دل نوشته توسط اعضای کودک ونوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون، شعرخوانی و خاطره‌گویی، برگزاری کارگاه ادبی و ایستگاه نقاشی و همچنین بهره‌گیری از نرم افزار چند رسانه‌ای   خط امام (ره) و بازدید از نمایشگاه کتاب از جمله برنامه های جانبی ویژه‌ برنامه‌ «درسوگ خورشید» بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد